Δευτέρα 1 Ιουλίου 2024

Βάφτιση !!!!

Αγαπητές φίλες,

Ήρθα να σας ενημερώσω για όσες δεν έχετε "φατσοβιβλίο" για την βάφτιση της εγγονής μου. Έγινε το Σάββατο το πρωί και το όνομα αυτής Ουρανία (Ράνια), σαν την αφεντιά μου. Τα παιδιά με τίμησαν επειδή βοήθησα και κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και μετά της γέννας και μέχρι σήμερα. Στη φωτογραφία η κόρη μου με τη μπέμπα


 Πριν 2 μέρες ήταν και τα γεννέθλιά της και έτσι έσβησε και το πρώτο της κεράκι

Περιτό να πω ότι μας έχει ξετρελάνει χαχα.....με καταλαβαίνετε όσες έχετε εγγόνια

Ακολούθησε φαγητό και γλέντι μέχρι αργά το απόγευμα. Να ζήσει η γλυκούλα μου !!!!


Και όπως πάντα, θα βάλω και μία φωτογραφία απ αυτές που μου αρέσουν και αποθηκεύω και για την οποία εντυπωσιάστηκα διότι δεν ήξερα ότι κυκλοφορούσε μπύρα χύμα σε καροτσάκι.....δεν ξέρω αν είχατε δει εσείς ποτέ ....


Αυτά προς το παρόν

Σας εύχομαι καλό καλοκαιρινό μήνα και

Να κάνετε ότι αγαπάτε και να αγαπάτε ότι κάνετε !!!!

Τα φιλιά μου !!!!!!


3 σχόλια:

  1. Que de joie à partager en famille !
    Félicitations !
    Bon été et vacances !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοφώτιστη και πολύχρονη η εγγονούλα Ράνια! Να δίνει μόνο χαρές και αγάπη στους γονείς της και σε εσάς!
    Να την χαίρεστε και να την καμαρώνετε!!!!

    Το ψυγείο με την χύμα μπύρα πολύ εντυπωσιακό πράγματι!Δεν το είχα ξαναδεί ούτε ξανακούσει!!!!

    Φιλιά και Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει Ράνια μου. Να την χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή