Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

Ευχαριστώ !!!!!!

 Έχω καιρό να κάνω μία ανάρτηση λόγω φροντίδας της μπέμπας μας, είναι όμως καιρός να την κάνω και κυρίως για να ευχαριστήσω την αγαπητή μπλογκοφιλενάδα Ρούλα Σμαραγδάκη γιατί μπήκε στον κόπο να γράψει μία μαντινάδα για την εγγονή μου. Η χαρά μου απερίγραπτη όταν μου την έστειλε και βέβαια την κέντησα και θα μπει στο δωμάτιό της. Πριν όμως θα την δώσω για την έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στο μουσείο Χατζημιχάλη απ τον ομάδα "Αφηγηματικά κεντήματα samplers" με τίτλο " Έχω κάτι να πω". Ιδού λοιπόν η κεντημένη μαντινάδα....



Χίλια ευχαριστώ Ρούλα, μου έδωσες μεγάλη χαρά μ αυτή την τόσο όμορφη μαντινάδα. Στο πίσω μέρος της κορνίζας να ξέρεις θα γραφτεί όλη η ιστορία της με το όνομά σου φυσικά, για να ξέρει η εγγονή μου που θα μπορεί να διαβάζει σε ποιόν οφείλει αυτά τα ωραία λόγια !!!

Και τώρα να σας δείξω και κάποιες φθινοπωρινές δημιουργίες που κάνω συνήθως βραδινές ώρες που αναλαμβάνουν οι γονείς και είμαι αδειούχος χαχα..... πιστή πάντα στις κολοκύθες, αφού μ αρέσει σαν θέμα και αγαπώ τα χρώματα του Φθινοπώρου. Έτσι λοιπόν και φέτος έφτιαξα μερικές με υφασματάκια που είχα.


 

Κεντημένες μόνο 2 κατάφερα να τελειώσω, έχω όμως άλλες 2 μισοτελειωμένες......βλέπουμε αν θα τελειώσουν φέτος ή θα μείνουν για του χρόνου, αρκεί να είμαι καλά βέβαια. Εκτός απ τις κολοκύθες όμως είχα κι αυτό το πουά υφασματάκι που το βρήκα κατάλληλο για μανιτάρια, οπότε το αποφάσισα και έφτιαξα μερικά


Και μία λεπτομέρεια, έτσι προς ενημέρωση, τα κοτσανάκια στις κολοκύθες είναι από αληθινές πιπεριές πράσινες και Φλωρίνης που τα κόβω, τα ξεραίνω και το αποτέλεσμα είναι πολύ ικανοποιητικό !!

Αυτά για τώρα, εύχομαι να είστε όλοι καλά και να αγαπάτε ότι κάνετε και να κάνετε ότι αγαπάτε....... χαιρετώ σας !!!!!

3 σχόλια:

  1. Ωραία μαντινάδα, ωραίο κέντημα! Τι χρυσοχέρα είσαι! Και τα φθινοπωρινά σου πολυ ωραία. Μπράβο
    Φιλιά στη μπέμπα σας
    Καλή σου μέρα Ράνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Belle broderie poètique !
    Très joli ensemble de potirons et champignons !
    Bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η μαντινάδα της Ρούλας μας και πόσο όμορφα την κέντησες για την μικρή Ράνια σας!!!
    Οι κολοκυθούλες σου πολύ όμορφες!Είμαι σίγουρη πως θα τελειώσεις και τις υπόλοιπες! Αλλά και τα μανιταράκια είναι σκέτη γλύκα! Ευχαριστούμε και για το tip για τα κοτσανάκια...πολύ έξυπνο!!!
    Φιλιπα και Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή