Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Παραδοσιακά θέματα !!

Γεια σας φίλοι μου ...

Για να ξεφύγω λιγάκι από τα παραδοσιακά αλφαβητάρια, κέντησα ένα γνωμικό που μου αρέσει του Μεγάλου Ποιητή Οδυσσέα Ελύτη !!


Εν καιρώ θα μπει σε κορνίζα για να γίνει κάδρο.

Αλφαβητάρια !!!

Ένα ακόμη αλφαβητάρι να σας δείξω που ανακάλυψα από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Σπάτων, που θα προσπαθήσω να το ξεσηκώσω, διαφορετικά ίσως με φέρουν σε επαφή με την κυρία που το έχει για να το δω από κοντά.


Και το πιο κάτω μέρος που φαίνεται και η χρονολογία.


Θα ήθελα να πω ένα μπράβο στην κυρία που το έχει και παρ όλο ότι δεν είναι και σε πολύ καλή κατάσταση το φύλαξε και το συντηρεί. Επίσης χίλια ευχαριστώ στην υπεύθυνη του Συλλόγου Σπάτων για τις φωτογραφίες. Είπαμε ότι θα ξαναμιλήσουμε, για να μάθουμε ίσως και την ιστορία του.

Ευχαριστίες !!!!

Με πολύ χαρά θέλω να ευχαριστήσω την Γαλλίδα φίλη Corinne του blog "Passion broderie 77" για την υπέροχη κεντημένη κάρτα


η οποία επιτέλους έφτασε σε μένα μετά από λίγη όπως βλέπετε καθυστέρηση και η οποία συνόδευε τις 3 αυτές  δαχτυλήθρες, διότι με τη συγκεκριμένη φίλη κάνουμε ανταλλαγή 


Όσες φίλες θέλετε ωραία σχέδια μπορείτε να την επισκεφτείτε.
Ευχαριστώ πολύ Corinne !!

Και επίσης να ευχαριστήσω την αγαπητή μπλογκοφιλενάδα Κατερίνα του "Δημιουργία" για το πακέτο υπερπαραγωγή που μου έστειλε, μια και ήμουν η τυχερή της κλήρωσής της !!!!
Το πακέτο λοιπόν είχε: ένα καταπληκτικό τετράδιο συνταγών, τόσο καλοφτιαγμένο και γουστόζικο που να δω πως θα το γλιτώσω από τις κόρες μου !!!  Μέσα στο τετράδιο, ένας υπέροχος σελιδοδείκτης ότι πρέπει για τη συλλογή μου !! Ένα σαπούνι πανέμορφο με ντεκουπάζ !! Και ένα χάρτινο δαντελωτό πουγκάκι με καραμέλες !! Και βέβαια ξετρελάθηκα με την καρτούλα που συνόδευε όλα αυτά τα δώρα, που είναι μία κοπέλα που κεντάει !!! 


Αγαπητή Κατερίνα, δεν έχω λόγια για τα δώρα σου...... είναι όλα τόσο όμορφα και χρήσιμα και πέτυχες και τα γούστα μου ...... Σ ευχαριστώ πολύ !!!!!!

Και θα σας αφήσω με μία φωτογραφία από ένα ακόμα θέμα που μου αρέσει να φωτογραφίζω, παρ όλο ότι δεν είναι δημιουργία για ευχάριστη κατάσταση, αλλά μια και είναι κάτι που μόνο στη χώρα μας γίνεται και δυστυχώς υπάρχουν πολλά στους δρόμους, θέλω να φωτογραφίζω κυρίως τα παλιά. Και είναι τα μικρά εικονοστάσια που μπαίνουν σε χώρους ατυχημάτων δυστυχώς
.

Αυτά λοιπόν...... και θα τα ξαναπούμε !!!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα σχόλια σας !!!!







36 σχόλια:

  1. Μα τί ωραία που αποτύπωσες τα λόγια του Ελύτη στο κέντημα!!! Είσαι φοβερή!!! Το αλφαβητάρι από τα Σπάτα, πραγματικό κειμήλιο για την κυρία που το έχει! Ωραία θα είναι να το αντιγράψεις. Πολύ όμορφη και η κάρτα της Corinne με τις ωραίες δαχτυλήθρες! Γιά τα δώρα της Κατερίνας μας, δεν βρίσκω λόγια...είναι πανέμορφα!!! Να τα χαρείς, Ράνια μου!!!! Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό το κέντημα με τα λόγια του Ελύτη. Πήγα πρόσφατα στην έκθεση του Οδυσσέα Ελύτη στο Τελλόγλειο και μου άρεσε πάρα πολύ!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ιδέα να κεντήσεις το γνωμικό αυτό!
    Μπράβο, Ράνια μου!
    Και τα δωράκια σου όμως είναι υπέροχα! Προσεγμένα και μες τη γλύκα! Να τα χαρείς, κορίτσι μου!
    3 ακόμη πανέμορφες δαχτυλήθρες για τη συλλογή σου! χιχιχι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκιά μου! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κέντημα με τα λόγια τού Ελύτη, είναι πραγματικά "κέντημα"! Κέντησες κυριολεκτικά και μεταφορικά! Με γεια το δώρο! Πολλά φιλιά ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ράνια μου πολύ το χάρηκα και αυτό το Δειγματολόγιό σου, αποτύπωσες τους υπέροχους στίχους του Ελύτη θαυμάσια στο Δειγματολόγιό σου, εμπλουτίζοντάς το και με τα αντίστοιχα μοτίβα : ελιές, σταφύλι, καράβι !!! Το παλιό Δειγματολόγιο από τα Σπάτα, ρημαγμένο από το χρόνο παραμένει συγκλονιστικό, μακάρι να καταφέρεις να φωτογραφήσεις από κοντά όλη τη γραμματοσειρά, ώστε να είναι εφικτό να αναπαραχθεί...Για τα δώρα σου δεν έχω λόγια, υπέροχα και μοναδικά, να τα χαρείς !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η δημιουργία σου απλά είναι υπέροχη και ιδιαίτερα επίκαιρη. Εύχομαι να χαρείς τα καταπληκτικά δώρα και ανυπομονώ για το επόμενο έργο σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχος ο κεντημένος Ελύτης!
    Το φαντάζομαι ήδη σε κάδρο, σε περίοπτη θέση, στο σπιτικό σου!

    Να χαρείς τα δωράκια σου και να είσαι πάντα καλά!

    Τα φιλιά μου και όμορφο βράδυ να έχεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα το κεντημένα σου ...και τα σχεδία πολύ ωραια τα ταιριασες Ρανια μου ...να χαριες τα ομορφο δωρακια σου ..
    τα φιλιά μου και καλή εβδομαδα να εχεις <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πως το καταφερες αυτο με τον Ελυτη;;;;; Εμεινα εκπληκτη!
    Ευχομαι αυτα τα εικονοστασια να μην ξαναεμφανιστουν, θλιβερο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το νέο σου κέντημα Ράνια μου που το είδα και στο φβ μου αρέσει πολύ τόσο σαν έργο , όσο και σαν διαχρονικό μήνυμα!!!Η κάρτα της Γαλλίδας φίλης σου μοναδική στο είδος , αλλά τα δώρα της εκλεκτής μας Κατερίνας μοναδικά , φτιαγμένα με μεράκι
    Να τα χαρείς όλα και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα !!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα φίλη μου, τι να πω για το κέντημα, είναι η 2η αγάπη μου μετά τη ζωγραφική και θαυμάζω κάθε τι που είναι κεντημένο.Αυτό το καιρό κεντώ ένα σεμέν σε μπλε αποχρώσεις για κάποια μικρή μου φίλη που αγαπώ πολύ και βιάζομαι όσο μπορώ να το τελειώσω για το Πάσχα για δωράκι.Ωραία ιδέα οι στίχου κεντημένοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χρυσοχέρα μου, τι ωραία λόγια είναι αυτά, στα χέρια σου, πήραν άλλη δύναμη!!!
    ωραία τα δώρα... μπράβο!!!
    χαίρετε... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτική σκέψη, να κεντήσεις τα λόγια του Ελύτη, που τυχαίνει να είναι από τους αγαπημένους μου, Ράνια!!!
    Μπράβο σου και με γεια τα δώρα σου να τα χαρείς, φίλη!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτική σκέψη, να κεντήσεις τα λόγια του Ελύτη, που τυχαίνει να είναι από τους αγαπημένους μου, Ράνια!!!
    Μπράβο σου και με γεια τα δώρα σου να τα χαρείς, φίλη!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nα τα χαρείς τα δωράκια σου! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα το κεντημένα λόγια του Ελύτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nα τα χαρείς τα δωράκια σου! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα το κεντημένα λόγια του Ελύτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο το έργο σου και καλοδουλεμένο! Μπράβο!
    Να χαρείς και τα δωράκια σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι έχεις πει ο Ελυτης Ρανια μου..!! ακριβως αυτο ειναι η Ελλαδα μας...φίλη μου..!!τι ομορφο ρητό..!! αλλα και εσύ τι ωραια που το κέντησες..!! ναι να το κανεις κάνδρο θα ειναι πολύ ωραιο...!! ομως και τα δωρακια σου είναι καταπληκτικα .. ξερουμε όλες με τι λεπτομερεια και αγαπη τα κεντα η Κατερίνα είναι τόσο χρυσοχερα..!!! αλλα και οι δαχτυλήθρες σου σκετα κοσμηματα ειναι .. ξερω απο αυτες γιατι μου έχει φερει η κορη μου και μενα ... απο την Αιγυπτο .. εχουν φοβερή δουλεια επανω τους.. φιλη μου ευχομαι να περνας ομορφα...φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ Ράνια μου θα πω χαράς την υπομονή σου να φτιάχνεις αυτά τα μοναδικά έργα τέχνης. Να είσαι καλά να χαρείς τα δωράκια σου ,χάρηκα που σου άρεσε το τετράδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να χαρείς τα πανέμορφα δώρα σου, Ράνια μου, είναι όλα ένα κι' ένα! Υπέροχη η ιδέα σου να κεντήσεις τους στίχους του Ελύτη. Όσο για το κέντημα της κυρίας, χίλια μπράβο που το κρατάει και το προσέχει...
    Φιλάκια


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Bonsoir Rania,
    Je suis contente que tu ais enfin eu le paquet avec les 3 dés, c'est dommage que tu ne l'ai pas reçu avant, la carte brodé était pour la bonne année... A bientôt, Corinne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτοί οι στίχοι του Ελύτη.. Πόσο αληθινοί!! Πολύ ωραία η ιδέα σου να τους κεντήσεις!! Οι δαχτυλήθρες τέλειες, θυμάμαι είχε μία τέτοια η θεία μου που ήταν ράφτρα αλλά και τη γιαγιά που φορούσε την σιδερένια την ώρα που έραβε!!! :) Τι όμορφες εικόνες!! Να χαρείς τα δωράκι σου Ράνια μου!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το αλφαβητάρι είναι μοναδικό έργο τέχνης ,χαρά
    στην υπομονή σου ,Ράνια μου ,εχει τόση λεπτομέρεια και τα λόγια του Ελύτη ,υπέρχα .Να είσαι καλά ,να χαρείς τις όμορφες δαχτυλήθρες σου .Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από τη φωτογραφία δείχνει, ανεξάρτητα από την κατάστασή του, ότι πρόκειται για ένα έργο τέχνης. Στ΄αλήθεια θέλω να μπορέσεις να το βρεις και να κάμεις μια πιο καλή ανάρτηση.
    Νάσαι καλά Ράνια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εξαιρετικά τα κεντήματα σου Ράνια μου όπως εξαιρετικά είναι και τα δώρα των φιλενάδων σου. Να τα χαρείς όπως μπορείς καλύτερα! Φιλιά

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  26. Gostei de tudo mas, tem um carinho especial pelo bordado.

    Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.♬♪ه° ·.
    ♬♪ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φίλη μου σ' ευχαριστώ ακόμη μια φορά για την πανέμορφη καρτούλα σου και σου εύχομαι ότι καλύτερο.Καλή Ανάσταση! Το άγιο Φως της Ανάστασης, ας φωτίσει τις ψυχές και τις ζωές όλων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ράνια μου σου εύχομαι ,καλή Ανάσταση με υγεία και ευτυχία στην οικογενειά σου.Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία Ράνια μου!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  30. Χριστός Ανέστη!!!!!!!!! Χρόνια Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια Πολλά Ρανια μου!!!!!! Έργο τέχνης το αλφαβητάρι!!!!! Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ✿゚ه° ·.
    Feliz Dia das Mães!!!

    Ótimo domingo!!!
    Ótima semana!!!

    ╰⊰✿‿⎠

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πέρασα να πω μια καλημέρα, να πιω ένα γρήγορο καφεδάκι, ένα μπισκότο από το τραπέζι και..καλημέρα όλη μέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Περασα να δω τι κανεις2 Ρανια μου να σου αφήσω μια καλησπερα .. να δω αν είσαι καλα..Ρανια μου καλα να περνας φιλακιααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή