Πέμπτη 9 Μαΐου 2024

Τα Πασχαλινά .....

Γεια σας φίλες

Ελπίζω να περάσατε καλά με τις οικογένειές σας τις άγιες μέρες που πέρασαν. Για μας ήταν όμορφα, αφού πρώτο Πάσχα με την μπέμπα μας. Ηρθαν και από Φλώρινα οι συμπέθεροι, οπότε μαζευτήκαμε ένα τετραήμερο και ξεφύγαμε λίγο απ την καθημερινότητα. Από φαγητό βέβαια ξεφύγαμε εννοείται αφού ο άντρας μου καθότι Ρουμελιώτης έχει ειδικότητα σε σούβλα και κοκορέτσι.....οπότε, καταλαβαίνετε χαχα

Όσο για μένα, ε...ότι πρόλαβα έκανα 

Πρώτα απ όλα έραψα τη δαντέλα που μου είχε φτιάξει η μητέρα μου για ένα παμπάλαιο ύφασμα που εννοείται ήθελα να το κρατήσω και μου είχε πλέξει και 2 πεταλούδες το ίδιο χρώμα για να είναι ανοιξιάτικο, τις οποίες επίσης έραψα στις γωνίες. Δεν χρειάζεται να πω ότι μου το πήρε η κόρη και το έστρωσε....


Και βέβαια δεν γινόταν να μην κεντήσω και κάτι από τα μικρούλια μου για στόλισμα, μαξιλαράκια και αυγουλάκια φαλιζόλ που τα 
ντύνω ανάλογα ....

Και ένα μαξιλαράκι λίγο μεγαλύτερο αφιερωμένο στη μπέμπα μας για να το παίζει


Και κάτι τελευταίο για φέτος ήταν ένα υφασμάτινο λαγουδάκι με το καρότο του και ένα πλεχτό λουλουδάκι.....αυτό έγινε σε αρκετά κομμάτια για δωράκι σε παιδάκια κουμπάρων και φίλων....

Και στην πίσω μεριά ένα μικρό πον πον για ουρίτσα....

Αυτά προς το παρόν..
Σας εύχομαι χρόνια πολλά και απίκραντα !!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Μπράβο σου. Ωραία όλα και του χρόνου να είσαι καλά. Χαίρομαι που περάσατε όμορφα και πρώτο Πάσχα με τη μπεμπούλα σας, να στε καλά.
    Χριστός Ανέστη με υγεία στο σπιτικό σου Ράνια μου. Εύχομαι κάθε καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Άννα μου, σ ευχαριστώ πολύ κι εσύ να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία !!!!

      Διαγραφή
  2. Magnifiques travaux pour fêter Pâques !!!
    Bises et bon reste de semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη Ράνια μου!
    Ωραία κσι οικογενειακά!
    Έτσι περάσαμε κι εμείς, δόξα τω Θεώ.
    Τί καλύτερο;
    Τα εργόχειρα σου, υπέροχα όπως πάντα.
    Σε λίγο θα μάθει και η μπέμπα σας να φτιάχνει.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Ρένα μου, ναι τι πιο ωραίο από οικογενειακά αυτές τις μέρες !! Άσε, η μπέμπα μου ανακατεύει από τώρα πανάκια και κλωστές χαχα Ας είναι καλά η γλυκούλα μας και ας ασχοληθεί με ότι της αρέσει. Φιλιά !!

      Διαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά Ράνια μου ...τι ομορφιές έφτιαξαν πάλι τα χεράκια σου Πασχαλιάτικα; Και φαντάζομαι πόσο όμορφα περάσατε με την μπεμπούλα σας...Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από αυτήν!
    Αξιοποίησες πολύ όμορφα την δαντέλα της μαμάς σου, αλλά και η δικές σου δημιουργίες είναι υπεροχες για αλλη μια φορά.
    Να χαίρεστε την μικρούλα σας και να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις φίλη μου! την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου η απάντηση μου είναι από κάτω γιατί το δάχτυλο πάτησε αλλού χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Αληθώς Ανέστη Ρούλα μου.....ναι τί πιο όμορφο απ την οικογένεια μαζεμένη αυτές τις μέρες. Σ ευχαριστώ καλή μου για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά κι εσύ και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου. Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Ράνια μου.
    Τι όμορφα πράγματα που έφτιαξες πάλι. Όλα υπέροχα!
    Να χαίρεστε την μπέμπα σας και να περνάτε πάντα όμορφα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή