Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Είμαι η Ράνια και είμαι καλά !!!!

Γεια σας φίλοι μου !!!

Μετά από ένα χρόνο απουσίας, επιτέλους κατάφερα να κάτσω στον υπολογιστή να γράψω κάτι, γιατί για να δείξω όλα όσα έχω κάνει ένα χρόνο τώρα, δεν μου φτάνουν 10 αναρτήσεις.....
Από που ν αρχίσω δεν ξέρω....
Μάλλον το βρήκα.... θα σας δείξω πρώτα ένα κέντημα που έκανα για κουμπάρους της κόρης μου που γέννησαν ένα αγοράκι στη Βρέμη αφού εκεί κάνει την ιατρική του ειδικότητα ο μπαμπάς.
Είναι από το παραμύθι "οι μουσικοί της Βρέμης" και τα παιδιά το καταχάρηκαν μια και δεν είχαν κανένα τέτοιο δώρο και ο μικρός θα το έχει ενθύμιο !!΄


Οι μέρες μου όλον αυτόν τον χρόνο ήταν υπέρ-γεμάτες με πολλές και διάφορες δουλειές παντός τύπου γιατί έπρεπε να διορθωθεί το σπίτι της κόρης που είχε κάνει σκασίματα απ το σεισμό αφού τέλος Ιουλίου παντρεύεται, η άλλη η κόρη ανοίγει παιδότοπο και φευ 2 μέρες πριν ανοίξει την έπιασε η καραντίνα. Έρχεσαι σπίτι σου, αφού έλειψες 2 ώρες το μεσημέρι και βρίσκεις αυτή την κατάσταση.....


Ήρθαν να βρουν τα εκατομμύρια, δεν τα βρήκαν και άντε να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα και να πλένεις και να μην τελειώνεις... μου πήραν κάποια ασημένια κοσμήματα και όλα τα ψεύτικα, όπως επίσης και τις συνταγές μου των λικέρ..... όχι πέστε μου τώρα εσείς τι είδους κλέφτες ήταν αυτοί.... τέλος πάντων πάει κι αυτό....
Για να μην σας πολυζαλίζω με τα τρεχάματά μου, θα σας δείξω ένα ακόμη λεύκωμα που έφτιαξα για ανιψιά από πρώτη εξαδέλφη χρησιμοποιώντας ότι μπόρεσα να μαζέψω εννοείται από τη Βάφτιση ...


Αυτό είναι το εξώφυλλο που φυσικά το κέντησα με τα ονόματα της μικρής ...


Το προσκλητήριο πήρε κι αυτό τη θέση του και παντού μπήκαν εικόνες απ τα αγαπημένα της κινούμενα σχέδια ...

Εδώ είναι το μαρτυρικό και ένα σακουλάκι που είχαν με καραμέλες ...


Αυτό είναι κεντίδι από το χειροποίητο κουλούρι...


Ε, δεν θα μπορούσα να μην φωτογραφήσω και το κομμάτι της τούρτας με το όνομα της...


Επίσης και τα γλειφιτζούρια για τα παιδάκια ....


Εδώ διάφοροι διακοσμημένοι συνδετήρες για να βάλει και η μαμά φωτογραφίες ή αναμνηστικά της μικρής για ενθύμιο από διάφορες δραστηριότητες.....


Και οι πολύχρωμες θηκούλες των σιντί πολύ πρακτικές γιατί και στολίζονται και μπορείς να φυλάξεις άνετα και οτιδήποτε χωράει (εισιτήρια θεάτρου, μουσείων κλπ)




Οι σελιδοδείκτες έχουν την τιμητική τους και βέβαια τους στολίζω με δαντέλες, αυτοκόλλητα, κορδέλες ....


Και καμιά σελίδα σκέτη για σημειώσεις....





Και αφού έβαλα και μερικές φωτογραφίες που είχα τραβήξει.... έκλεισα με αυτή τη σελίδα


Όπως καταλαβαίνετε έχω πάθει κάτι τελευταία με τα λευκώματα των αναμνήσεων..
Τώρα φτιάχνω και δικό μου να ξαλαφρώσω κανένα συρτάρι με αναμνηστικά που μαζεύω από πιτσιρίκα (κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια), που βέβαια δεν ξέρω αν θα μου φτάσει ένα...... και βέβαια άρχισαν οι κόρες να συγκεντρώνουν ότι έχουν από ταξίδια και διάφορες εκδηλώσεις γιατί φτιάχνω σε άλλους και δεν φτιάχνω λέει και γι αυτές..... τι να πω τώρα, δίκιο έχουν. Γι αυτό επιστρατεύω διάφορες ιδέες γιατί δεν θα είναι παιδικά .....

Διώξτε με γιατί δεν θα σταματήσω να δείχνω διάφορα και να γράφω αφού είχα πάθει στερητικό και όχι τίποτα άλλο θα σας ζαλίζω κι εσάς......
Μπορεί να μην είχα χρόνο να γράψω, αλλά να ξέρετε ότι πάντα σας διάβαζα και σας έκανα νοερά συντροφιά !!!!!
Σε κάποια ευκαιρία, θα τα ξαναπούμε...... τα σέβη μου και τα φιλιά μου !!!!!

















16 σχόλια:

  1. Ράνια μου στεναχωρέθηκα πολύ με αυτό που σου έκαναν. Πραγματικά είναι σαν...βιασμός του κόσμου σου. Υπέροχα τα έργα σου γλυκιά μου και εύχομαι όλα καλά στη κόρη σου.Εγώ γύρισα σήμερα σπίτι από το κτήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την!! Να πω πόσο χαίρομαι που σε βλέπω αλλά και πως στενοχωρήθηκα για το χαμό αυτών που μπήκαν στο σπιτικό σου. Όπως λέει και η Γεωργία είναι σαν βιασμός του κόσμου σου.
    Όμορφα όσα έφτιαξες και περιμένω να δω και άλλα. Σιγά μη βαρέθηκα...πανέμορφα όλα
    Καλή συνέχεια και με το καλό στης κόρης σου τις χαρές
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bonjour Rania,
    J'ai pas accès au traducteur pour mettre ton blog en français…
    Alors je comprends rien du tout….
    Bonne journée, bizzzzzzzzzzzzzz
    Corinne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε καλώς το το κορίτσι μας..!! πάρα πολλές δουλείες με το δίκιο σου να εξαφανιστείς..και καλά οι δουλειες αλλά να μπούνε και στο σπίτι σου βρε φιλενάδα; μάλλον τις συνταγές γύρευαν αυτό και αν ήταν απορίας άξιον.. ευτυχώς που δεν ήταν χειρότερα ..τι να πω Ράνια μου να είστε καλά μόνο φίλη μου ..
    Το λεύκωμα το έφτιαξες πολύ ομορφο για την μικρούλα .. και σίγουρα θα περιμένουμε τα υπολοιπα σου..
    Οσο για τις δυσκολίες θα περάσουν και όλα σιγά σιγά θα μπούνε στην κανονικότητα τους..και θα έχετε χαρές από εδώ και μπρός...
    Η ώρα η καλή στο κορίτσι σου ευτυχισμένο να είναι να την καμαρώσετε..!!
    Να είσαι καλά Ρανια μου χαρήκαμε που είσαι πάλι κοντά μας.. φιλιααα!! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να αρχίσω με ευχές.
    Η ώρα η καλή για το κοριτσάκι σου και καλές δουλειές για το άλλο.
    Όλα θα πάνε καλά.
    Ελπίζω όχι και για τους κλέφτες.
    Πέρισυ τέτοια εποχή μπήκαν και σε μας κσι βρήκαν τα εκατομμύρια, όπως είπες.
    Αγριευτικό να βλέπεις έτσι το σπίτι σου.
    Περιμένουμε να δούμε κι άλλες δημιουργίες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλησπέρα Ράνια μου!Καλώς σέ βρήκα και πάλι!
    Η ωρα η καλή στην κορούλα σου και καλές δουλειές στην αλλη!
    Πανέμορφα ολα όσα έφτιαξες με τα χεράκια σου!!Υπέροχες δημιουργίες!
    Το σκηνικό στην κρεβατοκάμαρα μου θύμισε την δικιά μου τον Νοέμβριο,πρωι έφυγα για τον γιατρο και γυρνώντας ο άντρας μου,μετα απο ενα τέταρτο τους βρηκε μεσα! Τους έπιασαν αλλα δεν βρήκαμε τίποτα από το κλοπιμαία,το σπίτι όλο,άνω κατω. Ευχομαι να ειναι το τελευταίο κακό!! Καλο καλοκαίρι! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα κα Ράνια. Τι να πρωτοπω!!!! Εύχομαι Καλά Στέφανα στο ένα κοριτσάκι σου και καλές δουλειές στο άλλο. Υπέροχες και πρωτότυπες όπως πάντα οι δημιουργίες σου.
    Όσο αφορά στην κλοπή σε καταλαβαίνω απόλυτα. Δυστυχώς είχα παρόμοια εμπειρία, μόνο που δεν το αντιλήφθηκα και χρειάστηκε μια λεπτομέρεια για να αποκαλύψει το μέγεθος της ζημιάς.
    Όμως προχωράμε και δημιουργούμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γλυκια μου Ρανια..... αχ συμβαινουν κι αυτα αλλα τωρα θα βρηκες κ πολλους κρυμενους "θησαυρους" οταν λεμε θησαυρους εννοουμε τα δικα μας μικροπραγματακια κατασκευων.... αχ κ μεις εσπασε μια σωληνα πλημμυρισαμε κ πεταξα πολλα "σκουπιδια"... εκανα ομως ενα ξεκαθαρισμα... πεταξα παααααααρα πολλα λυπηθηκα αλλα τι να κανω μια βδομαδα καθαριζα!!!!!!! ο,τι εφτιαξες υπεροχο παντα καμαρωνω οτι φτιαχνεις ειδικα με κεντημαααααα ....σε φιλωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. +Me alegro verte por este rinconcito de nuevo. Siento todo lo que ha pasado, la vida a veces es así de dura
    Muchos trabajos y todos preciosos.
    Besos desde Espeña

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωχ κατάλαβα μου έχει συμβεί και ξέρω πως αισθάνεσαι.Νιώθεις παγωμάρα στο ίδιο σου το σπίτι, συχαίνεσαι τα πάντα που μπορεί να ακούμπησαν.Τέλος πάτων στα καλά τώρα.Η ώρα η καλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρανια μου την ίδια εικόνα είχα αντίκρισα κι εγώ στο σπίτι μου πριν λίγα χρόνια οι ζημιές που μας έκαναν ήταν περισσότερες από ότι πήραν και το χάος επικρατούσε για μέρες άστα πόσο σε καταλαβαίνω!
    Πανέμορφα τα κεντητα σου και το λευκωμα πολύ όμορφο και βολικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Olá,
    Também estou voltando ao blog. Adorei teus trabalhos.
    Desejo muita sorte e felicidades para a filha e família.
    Bjos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σου Ρανια, κριμα για ο,τι συνέβη στο σπίτι. Δεν εχω παθει κατι αντίστοιχο αλλά εχω ακουσει τις περιγραφες απο μια μαθήτρια μου. Πολύ ομορφες οι κατασκευές σου, γεια στα χερια σου και πάντα να εισαι καλά να δημιουργείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή