Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Μύρισαν Χριστούγεννα στη γειτονιά !!!

Γεια σας φίλες και φίλοι..

Επειδή φέτος δεν πρόκειται να στολίσω το σπίτι μου όπως άλλες χρονιές λόγω πένθους, εν τούτοις μια και δεν μπορώ να κάθομαι άπρακτη, όλο και κάποιο γιορτινό σχεδιάκι κεντάω. Τα τελαράκια του κεντήματος που δεν χρησιμοποιώ είναι τέλειες κορνίζες γι αυτό το σκοπό. Αφού λοιπόν βρήκα και σχέδιο που του ταίριαζε "γάντι", έφτιαξα αυτό το αγγελάκι ..


Κάτι άλλο που προσπάθησα εφέτος για πρώτη φορά είναι και οι ποδιές για τα μπουκάλια. Κέντησα 2 διαφορετικά σχέδια, δώρα για φίλες και για το Secret Santa 2016 που έλαβα μέρος. Το ταίρι μου σ αυτή την ανταλλαγή ήταν η Χριστίνα του Art decoration and Crafting, που το έλαβε ήδη.... Θα ήθελα να της φτιάξω και άλλα διάφορα, αλλά δυστυχώς η χρονιά μου ήταν πολύ δύσκολη και δεν υπήρχε ούτε πολύς χρόνος ούτε πολύ διάθεση... Ιδού λοιπόν οι ποδίτσες μου για να στολίσουν γιορτινά κάποιο μπουκάλι...



Στο σπίτι μιας φίλης που έκανα επίσκεψη, φωτογράφησα και 2 κάδρα της πολύ παλιά για να τα έχω στο αρχείο μου μια και μου αρέσουν πολύ και είπα να σας τα δείξω. Είναι κεντημένα με ανεβατή βελονιά πάνω σε μεταξωτό ύφασμα και είναι εκπληκτικά !!!



Πιστεύω πως καλά έκανα, για να τα απολαύσετε και όσες αγαπάτε τα παλιά κεντήματα. Τα έχει αγοράσει από έναν γέροντα στη Μυτιλήνη.
Πηγαίνοντας προς το σπίτι της δε, όπως καταλαβαίνετε δεν αντιστάθηκα να φωτογραφήσω μία πανέμορφη παλιά πόρτα..


Και βέβαια δεν ήταν δυνατόν να μην έχει και ποδόμακτρο !!!


Και είχα και άλλα τυχερά σ αυτή τη διαδρομή !!!!  Ένα πανέμορφο ρόπτρο !!!!!


Και ένα μπαλκόνι με πανέμορφη σιδεριά, που δεν ήταν δυνατόν να μη φωτογραφήσω !!


Κι επειδή φαίνεται το είχε η μέρα μου..... κι επειδή υπάρχουν όμορφα σπίτια με στολισμένες ταράτσες στην Αθήνα, έπεσα επάνω σε ένα τέτοιο...


Με τα 2 αυτά πανέμορφα αγάλματα...


Και βέβαια δεν θα μπορούσε να λείπει και το ποδόμακτρο, έτσι για να μας θυμίζουν όλα αυτά πόσο οι πιο παλιοί έφτιαχναν το κάθε τι με κέφι και μεράκι !!!



Και μια ακόμη βόλτα που έχει ενδιαφέρον στο κέντρο της Αθήνας είναι το Αρχαιολογικό Μουσείο, στον προαύλιο χώρο του οποίου έχει τοποθετηθεί ένα έργο της Βένιας Δημητρακοπούλου για τα 150 χρόνια του Μουσείου ...





Και στα κάγκελα του Μουσείου, το δέντρο ξεράθηκε και κόπηκε, ο κορμός όμως έμεινε να μας το θυμίζει !!!!!!

 Για να μη σας κουράζω άλλο, θα τελειώσω αυτή την ανάρτηση με μία εκπληκτική δημιουργία της Ελληνίδας δημιουργού Loukia Richards, η οποία έχει κάνει και πολλές εκθέσεις στην Ελλάδα, κέντησε πάνω στην Ελληνική σημαία μοτιφάκια πολύ παλιά Ελληνικά και το έργο της αυτό βρίσκεται στο Μουσείο υφάσματος στην Ουάσινγκτον !!!  
Δεν είναι πρόσφατο, απλά εγώ τώρα την ανακάλυψα και σας το δείχνω.

Θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για τα σχόλια συμπαράστασης σας, σαν εύχομαι καλό μήνα και θα τα ξαναπούμε ....... 








34 σχόλια:

  1. Πολύ πλούσια η σημερινή σου ανάρτηση, Ράνια μου!
    Κι εμείς φέτος δεν στολίζουμε, αλλά όλο και κάτι φτιάχνω όπως βλέπεις, τα περισσότερα για δωράκια στα παιδιά και τα ανήψια. Πολύ ωραία όσα κέντησες!! Και του χρόνου να είσαι καλά και ο νέος χρόνος να σου φέρει μόνο ευχάριστα! Οι φωτογραφίες σου τόσο των κεντημάτων όσο και των σπιτιών είναι πολύ ωραίες. Όσο για το Μουσείο, είναι πολύς καιρός που θέλω να πάω αλλά δεν τα έχω καταφέρει.
    Πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είστε γεροί, Ράνια μου, να θυμάστε τους αγαπημένους σας.
    Η ζωή συνεχίζεται κι εμείς που μας τρώνε τα δάχτυλα δεν μπορούμε να κάτσουμε φρόνιμα.
    Τα κεντημένα σου είναι υπέροχα, όσο μικρά κι αν είναι.
    Λατρεμένες μινιατούρες.
    Μου αρέσει που στο δρόμο παρατηρείς και φωτογραφίζεις τα πάντα.
    Ευτυχώς, για να τα βλέπουμε κι εμείς.
    Σε ευχαριστώ πολύ για την καρτούλα σου.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ράνια μου πολύ τη χάρηκα την ανάρτησή σου γιατί λατρεύω τις φωτό σου , οι παλιές πόρτες, οι σιδεριές των μπαλκονιών και τα ποδόμακτρα με συγκινούν....όπως και τα κεντήματά σου, οι μινιατούρες σου !!! Τέλειες οι ποδίτσες των μπουκαλιών, θαυμάσια και τα κεντημένα καδράκια της φίλης σου, δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο, όπως και την κεντημένη σημαία από την καλλιτέχνιδα Loukia Richards. Σέυχαριστώ για όλα, καλές γιορτές εύχομαιι, υγεία . χαρές και ατέλειωτη δημιουργικότητα !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ράνια ωραία, ενδιαφέρουσα θέση!
    Κέντημα σας αρέσει!
    Λεπτομέρειες σχετικά με τις φωτογραφίες είναι μεγάλη!
    Έχω στείλει ένα χαιρετισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ράνια μου τα κεντητά σου στολίδια μοναδικά, όπως αυτό που είχε επάνω η καρτούλα που μου έστειλες με τις ευχές σου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Όσο για τις φωτογραφίες σου μοναδικές και ενδιαφέρουσες, είναι από αυτές που μου αρέσουν πολύ.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. De belles broderies et de belles photos !!!
    Bon weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να είσαι καλά, να θυμάσαι όσους "έφυγαν",
    και να δημιουργείς με την όμορφη ψυχή σου!
    Καλό σου μήνα Ράνια μου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και τα κεντήματα και τα σπίτια μ΄αυτές τις μικρές μοναδικές λεπτομέρειες που τα στολίζουν, δείχνουν την καλαισθησία και την αρχοντιά μιας άλλης εποχης που τη χάσαμε φτιάχνοντας γκρίζα κουτιά...
    Τα στολίδια σου ξεχωριστά και πολύ όμορφα!!
    Καλές γιορτές, έστω και χωρίς στολισμα, και του χρόνου εύχομαι πιο χαρούμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα,αληθινά Χριστούγεννα εύχομαι,Ράνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα Ράνια μου !! Πολλά και πολύ ενδιαφέροντα όσα μας έδειξες σήμερα !! Θαύμασα το τελαράκι με τον άγγελο αλλά και τις ποδίτσες για τα μπουκάλια , τη μία την είδα στη Χριστίνα . Τα παλιά σπίτια με τις όμορφες πόρτες και βεράντες τα χαζεύω και τα αγαπώ και εγώ !!!Και τα παλιά κεντήματα είναι πολύ όμορφα
    Την αγάπη μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. La période de Noël n'est souvent pas une des plus faciles de l'année et quand nous ne sommes plus des enfants, elle est souvent teintée de tristesse ou de mélancolie à cause de ceux qui ne sont plus présents, sinon dans notre coeur.
    Heureusement que nous avons nos petites passions t que les plus jeunes sont là pour nous dire que la vie continue...
    Grosses bises et douce soirée à toi Rania.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Muy bonitos adornos y unas fotos preciosas.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ✿゚ه° ·.
    O anjo é lindo! Os aventais de garrafas muito criativos!
    Você tem um olhar fotográfico artístico para realçar pequenos detalhes que embelezam ainda mais as fotografias.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    💕ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα χρυσοχέρα Ράνια μου!
    Μου έδωσες ιδέα με τα τελαράκια ( εγώ σαν κόθρους τα γνώριζα από τη μαμά).
    Δεν έχω αγοράσει ποτέ.....αλλά θα το κάνω... Φυσικά ντεκουπάζ εγώ, αφού έχω να κεντήσω 3 δεκαετίες!!! αχαχα!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κατι με αερα απο το παρελθον η αναρτηση σου Ρανια μου! υπεροχα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι φωτογραφίες των παλιών σπιτιών απλά Θεικές!!! Ευχαριστώ Ράνια μου για την ποδίτσα μου... δεν έχει σημασία η ποσότητα των δώρων αλλά η αγάπη που με αυτήν προσφέρονται. Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κεντάς στην κυριολεξία Ράνια μου με την βελόνα,όσο για τη βόλτα που μας έκανες,απλά υπέροχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ράνια μου η ψυχή σου είναι πάντα στολισμένη με ομορφιά κι αυτό φαίνεται σε κάθε δημιουργία σου! Με τη βελόνα σου κέντησες κυριολεκτικά και μεταφορικά. Να είσαι καλά να θυμάσαι τους αγαπημένους που έφυγαν και να μοιράζεσαι όπως κάνεις πάντα την ομορφιά της καρδιάς σου!
    Φιλιά γλυκά
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το κέντημα στο τελάρο και τις ποδίτσες είναι υπέροχο,Ράνια μου,καθώς επίσης και τα πινακάκια,καλά έκανες και μας τα παρουσίασες μαζί με την όμορφη ξενάγηση μέσα από τις φωτογραφίες, που μας ταξιδεύει σε μία άλλη εποχή! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ράνια μου και τα θαυμάσια κεντήματά σου και οι φωτογραφίες και πληροφορίες που συλλέγεις, με κάνουν πάντα να ξεφεύγω, κορίτσι μου!
    (Και αυτό να το πάρεις επάνω σου!)
    ;-)
    Πάντα να είσαι γερή, κορίτσι μου και να έχεις αγάπη στη ζωή σου!
    Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ράνια μου τι ωραία που κέντησες το αγγελούδι,όλα σου τα έργα είναι πολύ προσεγμένα και οι φωτογραφίες σου με τα μπαλκόνια και τα ρόπτρα !Πάντα μας ταξιδεύεις σε όμορφες γειτονιές,να είσαι καλά φίλη μου και να περάσεις όμορφα τις γιορτές με την οικογενειά σου.Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παντα σε εμπνεουν και όλες μας νομιζω Ρανια μου τα παλια σπιτια και οι πορτες με τα ρόπτρα ... εκει που θα σταθω ομως ειναι τα κεντηματα σου που είναι απίστευτα στην λεπτομερια τους..οπως η καρτουλα σου με τις ευχες μου το λέει..!!απιθανες οι ποδιτσες για τα μπουκαλια..!! ωραια ιδέα..!!!
    Να είσαι καλα φιλη μου και να θυμασαι παντα οτι αγαπαμε δεν ξεχνιεται..!! καλα να περνάς καλη δυναμη Ρανια μου .. φιλιακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Te deseo una Feliz Navidad y que el 2017 traiga mucha PAZ.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφα όλα
    Χρόνια πολλά με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια Πολλά!! Πολύ όμορφα τα κεντητά σου!
    Είναι σημαντικό Ράνια που στη διαδρομή σου παρατήρησες όλες αυτές τις ομορφιές και τις αποτύπωσες μρ την φωτογραφική...πολλές φορές περπατάμε βυθισμένοι στις σκέψεις μας...ή βιαστικά με σκυμμένο το κεφάλι και χάνουμε πολλά...πάντα υπάρχουν ομορφιές εκεί έξω αρκεί νάχουμε τα μάτια να τις δούμε...
    Καλή Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφες φωτογραφίες!! Στο έχω ξαναπεί, τις λατρεύω αυτές τις εικόνες του χθες
    Καλή χρονιά εύχομαι. Ας είναι για σένα και τους αγαπημένους σου η καλύτερη όλων
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα φίλη μου, το ψαλιδάκι σου που με συντροφεύει στο κέντημα σε φέρνει πάντα στο μυαλό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ράνια μου ελπίζω να ειναι όλα καλα... σε ειχα ένοια αυτον τον καιρό... φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μύρισε Πάσχα στην γειτονιά, εμφανίσου λέμε!!! Πολλά φιλιά! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφα κεντήματα. Εύχομαι ό,τι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Περασα για μια καλησπέρα Ράνια μου.. όλα καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαιρομαι που πέρασες να τα πουμε Ρανια μου..σε ευχαριστώ πολύ. φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. I love Christmas! I think this is one of the most wonderful times of a year. I love all those decorations and preparing for the celebration with education at the same time

    ΑπάντησηΔιαγραφή