Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Κατόπιν εορτής....

 Οι απόκριες πέρασαν, η καθαρά Δευτέρα πέρασε, ε..είπα να περάσω κι εγώ έτσι για έναν χαιρετισμό μια και ο χρόνος μου είναι αρκετά περιορισμένος, αφού τον περισσότερο ασχολούμαι με την εγγονούλα.

Τα μικρούλια κεντηματάκια μου πάντως δεν τα εγκαταλείπω γιατί είναι και βολικά τώρα που έχω άλλες ασχολίες. Έφτιαξα λοιπόν κάτι σχετικό με τις μέρες αυτές που πέρασαν και είπα να σας τα δείξω.

Ένα αποκριάτικο για την εγγονή μου και ένα ίδιο για τη βαφτιστήρα της κόρης μου


Και ένα με χαρταετούς για να στολιστεί στο δωμάτιό της μικρής μας


Είχα κι άλλα υπ όψιν, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα....

Και τώρα μερικές φωτογραφίες απ αυτές που μ αρέσουν και ελπίζω και σ εσάς !!!



 


Και κάτι για να γελάσουμε....


Αυτά προς το παρόν, γιατί έχω ξεκινήσει πασχαλινά και ελπίζω να προλάβω όσα θέλω να κάνω για φίλες και δικές μου και των κοριτσιών αφού ως γνωστόν έχω παραγγελίες τους.

Καλή Σαρακοστή φίλοι μου !!!!!

9 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά τα εργόχειρά σου, πολύ όμορφα και καλόγουστα. Όσο για τις φωτογραφίες πολύ ευρηματικές. Να είσαι πάντα καλά Ράνια και να χαίρεσαι την εγγονούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία Ράνια μου. Και φυσικά δεν προλαβαίνεις αφού προηγείται η εγγονούλα...η πιο όμορφη απασχόληση!
    Καλές πασχαλινές δημιουργίες
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Magnifiques broderies !!!
    Belles sculptures et détails en ville !
    Bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα Ρανια μου!
    Με γειά να τα χαρούν.
    Του χρόνου θα έχεις και βοηθό.
    Από παραγγελίες ξέρω κι εγώ, δεν προλαβαίνω να κάνω τα δικά μου.
    Οι φωτογραφίες καταπληκτικές.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα μικροκεντήματά σου όνειρο Ράνια μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπορεί ν αργείς αλλά μας αποζημίωνεις πολλαπλώς Ράνια μου. Μη σταματήσεις να κεντάς για πολλούς λόγους και πρωτίστως γαι μας που μας αρέσουν τόσο πολύ. Οσο για τις φωτογραφίες,εχεις επίσης δίκιο οτι μας αρέσουν το ίδιο. Καιμε τις φωτογραφίες μου θύμησες οτι εχω ενα βρυσάκι σε αναμονή ;) Μέχρι τότε όμως μία μεγάλη αγκαλιά σ εσένα και τη μικρή Ράνια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τη διορατική και εντυπωσιακή ανάρτησή σας. Σας ευχαριστούμε για τη σοφία που μοιράζεστε. Μάθετε πώς να αναπτύξετε τις ικανότητές σας στο Aviator μέσω του blog μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Unos trabajos preciosos nos enseñas!!! Estamos en una época en que todo son prisas y no tenemos tiempo para nada.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα να δεις Ράνια μου που τώρα πήρα είδηση τι ομορφιές έκανες πάλι με την βελόνα και την κλωστή σου... φίλη μου!
    Πόση υπομονή και μάτια χρειάζονται αυτά τα μικρούλικα κεντήματα μόνο εσύ το ξέρεις φίλη μου...
    Αχ αυτά τα εγγονάκια μας χαλάλι τους ο χρόνος μας και ας είμαστε κατόπιν εορτής...😊 δεν μας πειράζει καθόλου!!!
    Οι φωτογραφίες σου και βέβαια είναι εξαιρετικές και ψαγμένες... μα πες μας που τις ανακαλύπτεις; 😊 σε ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι!
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις πάντα με την αγάπη μου φιλιά στην μικρούλα σας και σε σένα !🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή