Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Αγαπημένες κουβαρίστρες !!!

 Γεια σας φίλες.....

Όπως έγραψα και στην προηγούμενη ανάρτηση, έχω αποκτήσει καινούργιες αγάπες , που με βοηθούν επί πλέον να χρησιμοποιήσω διάφορα κομματάκια από υφάσματα και ότι άλλο υπάρχει αποθηκευμένο σε κουτάκια (φαντάζομαι ότι όλες θα έχετε αφού είμαστε του ιδίου κλάμπ, δεν πετάμε τίποτα). Έτσι λοιπόν, αφού έχω δει διάφορα βιντεάκια από φίλες εξωτερικού, αποφάσισα κι εγώ να στολίσω και με άλλον έναν τρόπο τις κουβαρίστρες μου..

Πάνω σε λευκή λωρίδα υφάσματος έραψα κομματάκια από περισσεύματα ( κομματάκια από υφάσματα που μου περισσεύουν από άλλες κατασκευές) και πρόσθεσα χαντρούλες, πλεκτά λουλουδάκια, φουντίτσες, κομματάκια από δαντέλες .....


Κέντησα τη λέξη φιλία σε κομματάκι καμβά αφού δεν πετάω τα κομματάκια που περισσεύουν από μεγαλύτερα κεντήματα.....


Την κορδέλα αυτή με τη λέξη λεβάντα την είχα φέρει απ τη Γαλλία και την χρησιμοποίησα αρκετά σε πουγκάκια με λεβάντα...... όση απομένει βρήκε και μία άλλη χρήση.


Και κάτι ακόμα με διάφορα.....



Κι επειδή την συγκεκριμένη την έστειλα σε φίλη για δωράκι, έφτιαξα και ένα μικρό τσαντάκι-θηκούλα που το στόλισα με δαντελίτσα και κουμπάκι.....


Αυτά λοιπόν με τις κουβαρίστρες προς το παρόν γιατί το συνεχίζω το σπορ.....

Θα σας δείξω τώρα κάποιες φωτογραφίες που αποθηκεύω γιατί μου αρέσουν και πιστεύω θα σας αρέσουν κι εσάς .....







Μα δεν είναι τέλεια αυτά τα φουρούσια-πινακίδες ;;;

Και ένα τελευταίο που δεν το είχα ξαναδεί και θα ήθελα να το έχω να σπάω τα αμύγδαλα που μαζεύω απ την αμυγδαλιά μας  .....

Αυτά λοιπόν, ελπίζω να μην σας κούρασα....τα ξαναλέμε
Καλή εβδομάδα !!!!!




7 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ράνια μου
    Ωραία η καινούργια δημιουργία σου, έτσι τίποτα δεν πάει χαμένο.
    Οι πινακίδες στις φωτογραφίες είναι πολύ καλαίσθητες και νομίζω αν ήταν όλες στα μαγαζιά κάπως έτσι θα έδιναν μια όμορφη εικόνα σε μια πόλη.
    Ο σκίουρος βέβαια είναι το κάτι άλλο...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες ασχολίες, έτσι για να μην ρουτινιάζεις ε; Βρήκες νέες αγάπες και δικαίως.
    Ωραίες φωτογραφίες πραγματικά ξεχωριστές.
    Και ο καρυδοθραύστης απίθανος Κι εγώ θα ήθελα έναν τέτοιο κι ας μην έχω αμύγδαλα να σπαώ!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Belles créarions et belles enseignes !
    Bises et bonne journée !
    Anna
    Très joli casse-noisettes !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όντως,κουβαρίστρα αγαπημένη Ράνια μου και πολύ όμορφος ο τρόπος που επέλεξες να την αξιοποιήσεις μ'αγαπημένα υφάσματακια!!!
    Ραπτομηχανή,απλά πάθος κι όσο κοίταζα τις φωτογραφίες που την απεικόνιζουν απλά τις λάτρεψα!!!
    Να περνάς πάντα όμορφα,με ότι αγαπάς!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτα θα σχολιάσω την προηγούμενη ανάρτηση σου με τα πάνινα τσαντάκια Ράνια μου και να πω πόσο όμορφα είναι στην πραγματικότητα, αφού είμαι μια από τις τυχερές που έχουν την χαρά να τις κρατάνε στα χέρια τους και να σε θυμούνται με αγάπη... όσο για τις κεντημένες σαλιαρίτσες,,
    μπορεί να μην φαίνονται καλά, αλλά αγάπη που κουβαλάνε επάνω τους, τις κάνουν πανέμορφες.!
    Η μικρούλα σας βγάζει δοντάκια; Αυτό δείχνει πως μεγαλώνει γερή να είναι να τρώει όλο της το φαγάκι!
    Και οι κουβαρίστρες σου δεν πάνε πίσω...πόσο ωραία τις έχεις στολίσει αλήθεια!! αξιοποιώντας και το παραμικρό κουρελάκι που μεταμορφώνεται σε κάτι τόσο όμορφο!!
    Η φωτογραφίες με τις κρεμαστές ιδιόμορφες ταμπέλες με ξετρέλαναν...σίγουρα αν τις έβλεπα και εγώ δεν θα άφηνα την ευκαιρία να τις φωτογραφίσω φίλη μου.
    Σε ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας!
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Ράνια μου .Την αγάπη μου φιλιααα!🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ βρε φιλενάδα, τί θα γίνει με μας;
    Πόσα ακόμα θα μαζέψουμε;
    Με βάζεις σε πειρασμό μ αυτά τα ωραία καρούλια!
    Ξετρελάθηκα!
    Έχω κι εγώ μεγάλα από δαντέλες που τελείωσαν και το σκέφτομαι.
    Τις ταμπέλες τις είδα στο πιντερεστ, όταν έψαχνα να κάνω ένα μικρό
    Πάτσγουoρκ 10 Χ 10, με θέμα: σίδερο.
    Περιμένω να αρχίσει η έκθεση στην Ελβετία για να σας δείξω τί έκανα.
    Ο σκίουρος, όλα τα λεφτά.
    Φιλιά στην μπέμπα σας.
    Και σε σας φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Qué bonitos trabajos, me gustan muchísimo.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή