Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024

Μια νέα αγάπη !!!

 Γεια σας φίλοι μου.....

Τώρα τελευταία μια νέα αγάπη έχει μπει στη ζωή μου και ασχολούμαι αρκετά. Είναι βιβλιαράκια μικρά με καρφίτσες..



Επειδή είχα αρκετή τσόχα και διάφορες δαντελίτσες περίσσευμα από άλλες δημιουργίες, έπρεπε να βρω έναν τρόπο να τα καταναλώσω. Έβαλα λοιπόν και στο εσωτερικό ένα κομμάτι κόκκινη τσόχα και στόλισα με όμορφες καρφίτσες .....



Φουντίτσες, κουμπάκια, παραμανούλες και ότι άλλο διαθέτουν θα κουτάκια μου αποθήκευσης που χώρεσαν....



Εννοείται πως δεν έχω τελειώσει ακόμα, παρ όλο ότι ήδη έχω κάνει δωράκια αρκετά και συνεχίζω αφού πρέπει να κάνω και για τις κόρες μου.....

Αυτές τις μέρες ασχολήθηκα και με τί άλλο ;;;;  με κάτι για την εγγονή μου βέβαια. Επειδή βγάζει δοντάκια δεν θα μπορούσα λοιπόν να μην της κεντήσω σαλιάρες...προσπάθησα να φανεί πιο φωτεινή η φωτογραφία αλλά δεν θέλει με τίποτα.....


 

Αυτά τα ολίγα για σήμερα, θα επανέλθω σύντομα με μία ακόμη αγάπη...
Φιλώ σας !!!!

5 σχόλια:

  1. Adorables !!! Le nécessaire à épingles et les bavoirs pour ta petite-fille !
    Bon weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα!! Και οι σαλιάρες υ πέροχες. Το μικρό βγάζει δοντάκια ε; Θα γκρινιάζει ματάκια μου!
    Μπράβο χρυσοχέρα να σαι καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε λέω όμορφα τα βιβλιαράκια, αλλά οι σαλιάρες για την εγγονούλα είναι το κάτι άλλο.
    Να την χαίρεστε Ράνια μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ από τις σαλιαρες θα αρχίσω!
    Τι γλυκές που είναι!
    Σαν την μπέμπα σας.
    Γερή να είναι να την χαίρεστε.
    Τα βιβλιαράκια είναι κομψοτεχνήματα!
    Σίγουρα θα κάνεις άπειρα!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι την εγγονούλα!
    πανέμορφα όλα!
    Φιλάκια πολλά, Ράνια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή