Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Καλή χρονιά !!!!

 Αγαπητοί φίλοι της μπλογκογειτονιάς ελπίζω να περάσατε όμορφα τις γιορτινές μέρες και σας εύχομαι ο νέος χρόνος να σας φέρει ότι επιθυμείτε καλύτερο για σας και την οικογένειά σας. Εγώ δεν θα τό έλεγα ότι πέρασα και όμορφα γιατί μοιραστήκαμε σε δύο σπίτια αφού περάσαμε όλοι covid, ο ένας πίσω απ τον άλλον τουλάχιστον και πολύ ελαφρά. Δεν ήταν όμως δυνατόν να βρεθούμε όλοι παρέα....τέλος πάντων πέρασε και χωρίς επακόλουθα ευτυχώς....

Ας σας δείξω όμως τα αγαπημένα μου κεντήματα των Χριστουγέννων που γέμιζαν τον χρόνο μου όση ώρα δεν είχα βάρδια με την μπέμπα μας.....μερικά δε τα έμαθα απ'έξω τόσες φορές που τα έφτιαξα, καθότι οι κόρες μου ώς γνωστόν τα αγαπούν και μου κάνουν παραγγελίες χαχα...

Η Μάρθα πρώτη πρώτη για τους μαθητές της .



Όσο και για την Χαρά....μία από τα ίδια, για δωράκια



Ε....έκανα και δύο δικά μου κάποια στιγμή....

Με αυτό έκανα μία απόπειρα να τοποθετήσω τούλι μα άσπρες κουκίδες για να μην κεντήσω χιόνι αλλά δε έμεινα και πολύ ευχαριστημένη....κάθε αρχή και δύσκολη όμως....πώς μου ήρθε αυτή η ιδέα, ούτε που ξέρω......

Να μην φτιάξω όμως και για την μπέμπα μας την πρώτη της μποτούλα, αφού απ του χρόνου θα έχει με επίσημο όνομά της.....

Και η φετινή μου κάρτα που δεν μέτρησα πόσες φορές κεντήθηκε για να στείλουν και οι κόρες και εγώ μερικές.....

Και μία ακόμα παραγγελία απ' τη Μάρθα για να στρώσει πάνω στο κόκκινο τραπεζομάντηλο. Ένα μικρό ράνερ λοιπόν με ένα κομμάτι υπάρχων από άλλο κέντημα , στο οποίο κέντησα δύο σχεδια τύπου μπορντούρα, γιατί το ήθελε στη μέση κενό για να το στολίσει με διάφορα......



Και βέβαια να ευχαριστήσω από καρδιάς τις φίλες που μου έστειλαν γιορτινό φακελάκι !!!

Τη Χάϊδω με την πάντα υπέροχη κεντημένη κάρτα. Πολλά χρόνια τώρα με την συγκεκριμμένη (πάνω από 45 χρόνια), φίλη και κουμπάρα, ανταλλαγή κεντημένων καρτών !!!

Την Χαρά με την όμορφη κάρτα της και το καταπληκτικό χειροποίητο γούρι !!!!!!


Την Μαριάννα με κάρτα και γούρι καρδούλα και τα δύο χειροποίητα και τοποθετημένα σε πανέμορφο πουγγάκι !!!!!!!


Και απ' τη Ρένα κάρτα χιονόμπαλα, λατρεμένα τώρα πιά κουρελάκια φτιαγμένα σουβέρ, όλα πολύ όμορφα φτιαγμένα απ'τα θαυματουργά χέρια της !!!!! Και 2 περιοδικά Εκείνη που όλως τυχαίως δεν τα έχω !!!!!

Σας ευχαριστώ πολύ καλές μου φίλες !!!!!!

Ας κλείσω λοιπόν αυτή την ανάρτηση με την ευχή όλοι να είμαστε υγιείς και απίκραντοι αυτή τη χρονιά και ας ελπίζουμε σε μία καλύτερη κοινωνία !!!!!!!

8 σχόλια:

  1. Tous mes voeux aussi pour 2024 !
    Quelles belles broderies de Noël ! Elles sont toutes magnifiques !!!
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ράνια μου καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και ό,τι άλλο επιθυμείς. Τα κεντημένα στολίδια σου εξαιρετικά. Είχα δει και το χριστουγεννιάτικο δέντρο σου στο f/b με τα στολίδια αυτά και πολύ το θαύμασα.
    Να είσαι καλά και του χρόνου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Υγιείς και απίκραντοι", πόσο ωραία ευχή!!!
    Τέλεια τα έργα σου (έχω κι εγώ από τα χρυσά σου
    τα χεράκια!), ωραία και τα δώρα και.. καλή χρονιά!
    🎁🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικά όπως πάντα όλα σου τα κεντήματα, μικρά και μεγάλα!!! Και του χρόνου, με υγεία!!!
    Καλή χρονιά, με αγάπη και χαρές σε όλη σου την όμορφη οικογένεια, Ράνια μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι έχουν φτιάξει Ράνια μου τα χρυσά σου τα χεράκια δεν λέγεται! είσαι η μοναδική στο κέντημα της σταυροβελονιάς και όχι μόνο αυτό, αλλά τα κάνεις τόσο ψυμιδευτά τα κεντημένα σου, που νομίζεις ότι δεν τα έχεις πιάσει χέρι!
    Να είστε όλοι σας καλά και του χρόνου με υγεία και αγάπη! Να κάνεις πάντα αυτό που αγαπάς φίλη μου!
    Κάνε από μένα μια αγκαλιά στην μικρή σας πριγκίπισσα! 😘🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά εύχομαι σε όλους σας, να πάει στον αγύριστο ο κοροναιός.
    Δυστυχώς ακόμα μας φοβίζει.
    Ευτυχώς είχες ωραία απασχόληση.
    Είμαι από τις τυχερές που πήρα την όμορφη κάρτα σου.
    Να είσαι καλά και να φτιάχνεις τώρα προίκα για την μπέμπα σας.
    Με υγεία και χαρά τα δώρα σου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες όλες οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου,Ράνια μου!!! Η μπότα,με την κεντημένη λέξη "Μπέμπα",όλα τα λεφτά!!! Να το χαίρεστε το μωράκι σας,να είναι γερό και καλότυχο μέσα στην ζωή του!!!
    Υπέροχα τα δωράκια σου,να τα χαρείς με υγεία!!!
    Εύχομαι Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά με υγεία κι όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Preciosos todos los trabajos que nos enseñas!!!
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή