Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023

Ευχαριστίες σε μπλογκοφιλενάδες !!!!


Όταν οι φίλες Μαριάννα και Ρούλα έμαθαν ότι έγινα γιαγιά, έκατσαν και έφτιαξαν για την εγγονούλα μου δωράκια ανεκτίμητα και με πολύ αγάπη !!!!

Από την Ρούλα, πλεκτά πεδιλάκια, καπελάκι και κορδέλα....

Μα πόσο όμορφα και καλοπλεγμένα, που βέβαια πεδιλάκια και κορδελίτσα ήδη φορέθηκαν και σε λίγο θα φορεθεί και το σκουφάκι..και τα συνόδευε και μία καρτέλα με αυτοκόλητα και κάρτα με συγκινητικά λόγια .....
Και εννοείται ότι όλα φυλάχτηκαν για να κολληθούν στο άλμπουμ που ετοιμάζεται.....καλή μου φίλη σ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα δώρα σου που με κόπο δημιούργησες !!!!!

Από την Μαριάννα δε, άλλη έκπληξη μας περίμενε.....μία κρεμάστρα με καταπληκτικό σχεδιάκι και εξαιρετικό κρακελέ....



Και ένα κρεμαστό διακοσμητικό από μία πεταλούδα κρέμονται πάνινα πανέμορφα ...

Να μην συζητήσω δε για ένα βιβλίο γαλλικών απ τα νειάτα της που επειδή ξέρει ότι η κόρη μου είναι καθηγήτρια γαλλικών είχε την ευγενή καλωσύνη να της το δωρίσει.....

 Και μαζί με το βιβλίο ένας εκπληκτοκός σελιδοδείκτης από το γνωστό παλιό ύφασμα, πανέμορφος.....

Και βέβαια όλα αυτά τα συνόδευε και μία κάρτα με όμορφα λόγια...


Αγαπητές φίλες, σας ευχαριστούμε κι εγώ και η Μάρθα για τα δώρα σας που πρέπει να σας πω ότι την κόρη μου την "άγγιξαν" ιδιαίτερα και συγκινήθηκε....... γεια στα χέρια σας και να είστε πάντα καλά να δημιουργείτε αριστουργήματα !!!!

Να μην έφτιαχνα κι εγώ όμως κάτι για την εγγονούλα μου ;;;; ήθελε ένα μικρό σεντονάκι για το καρότσι και να είναι και κεντητό !! Με καμβά λοιπόν ξεφτίσματος κέντησα τα μικρά παπάκια και έβαλα φυσικά και την καθιερωμένη δαντελίτσα απ την μητέρα μου, που πόσο θα χαιρόταν αν την είχα να βλέπει ότι οι εγγόνες της τιμούν τα πλεχτά της....




Και πάλι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στις μπλογκοφιλενάδες για τα δώρα τους και πόσο μάλλον που την Ρούλα δεν την έχω συναντήσει ποτέ (φταίει η απόσταση βέβαια), ενώ με την Μαριάννα έχουμε βρεθεί μερικές φορές από κοντά.....

Να μην σας κουράζω άλλο, τα ξαναλέμε.....φιλιά !!!!

16 σχόλια:

  1. Να τα χαρεί η εγγονούλα σου. Ξέρουν οι φίλες τι σημαίνει γιαγιά και πόσο ενθουσιασμένη θα είσαι. Υπέροχα όλα.
    Και το σεντονάκι κομψοτέχνημα
    Να σαι καλά Ράνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Quels magnifiques cadeaux !
    Rien n'est jamais trop beau pour sa petite-fille !
    Bises et bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Felicidades por ser abuela y felicidades por ésas buenas amigas que han tenido a bien hacer tan bonitos regalos y la sábana es una monada. BESICOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Qué regalos tan bonitos!!! Los blogs te ponen en tu vida gente maravillosa!!!
    Muchas felicidades por el título de abuela!!!
    Besos desde España.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ράνια μου, ξέρω πόσο πολύτιμος είναι ο ρόλος της γιαγιάς και πόσες όμορφες και ανεκτίμητες στιγμές μας χαρίζει.
    Η χειρονομία μου ήταν να σου εκφράσω την χαρά μου που έγινες πρώτη φορά γιαγιά...συμπαράσταση και αγάπη!
    Το συναίσθημα να φτιάχνεις όμορφα πράγματα για τις καινούργιες ζωούλες που έρχονται στις δικές μας είναι ανεκτίμητο και κάθε βελονιά που κεντιέται είναι γεμάτη αγάπη.
    Το σεντονάκι της υπέροχο να τα χαρεί η εγγονούλα σου φίλη μου και εσύ εκείνη να μεγαλώνει να την καμαρώνετε!
    Να είστε όλοι καλά την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡😘🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια τα δώρα σας.
    Να τα χαρεί η εγγονούλα σου Ράνια μου.
    Είναι τόσο όμορφα!
    Κρίμα που δεν έχεις γνωρίσει από κοντά και τη Ρούλα μας.
    Πότε δεν είναι αργά για ένα ταξίδι στο Ηράκλειο για τσικουδιά κι ό,τι άλλο ήθελε προκύψει.
    Καλό φθινόπωρο.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ω, να σου ζήσει η εγγονούλα, Ράνια μου!
    Υπέροχα τα δώρα που έλαβες!
    Νιώθω τη χαρά σου!

    Πολλά φιλιά και καλό μήνα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα, είσαι απο τα bogs που ακολουθώ
    και σκέφθηκα να σε ενημερώσω ότι έφτιαξα ένα καινούργιο blog.
    Έκλεισε για μένα ένας κύκλος κι άνοιξε ένας νέος
    Θα χαρώ να μου ανταποδώσεις την επίσκεψη στο νέο μου blog
    Καλή Συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου γιαγιούλα γλυκούλα!
    Να σας ζήσει το μπεμπέ σας! 💖
    Πανέμορφα όλα τα δώρα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Piękne prezenty . Dobrze mieć przyjaciół. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i twojej wnuczki.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. A shining example! Your post is both insightful and eloquently presented. Appreciate you sharing your valuable perspective.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέρασα να σου ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ για την γιορτή σου Ράνια μου να περνάς όμορφα με την οικογένεια σου και να χαίρεστε την κούκλα σας!
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη παντού! φιλιαααα!! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή