Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

Τότε που υπήρχε πράσινο......

 Και τα ελάφια έβγαιναν να λιαστούν...


Και έρχονταν και στην αυλή να φάνε σύκα....


Δυστυχώς όμως η φωτιά δεν άφησε τίποτα.....


 Δεν θα βάλω άλλες φωτογραφίες γιατί είναι τόση η καταστροφή της Πάρνηθας που δεν θέλω να μαυρίζω άλλο την ψυχή μας....... ελπίδες έχουμε πάντως !!!!

Ας βάλω λοιπόν κάτι πιο ευχάριστα, αφού η δημιουργία είναι βάλσαμο και παρηγοριά. Όπως ξέρετε αρκετές από σας που παρακολουθείτε το φατσοβιβλίο είμαστε μία ομάδα που κεντάμε αλφαβητάρια ή δειγματολόγια ή αφηγηματικά κεντήματα. Έχω φτιάξει λοιπόν κάποια παιδικά, τα οποία αφού έλαβαν μέρος σε δύο εκθέσεις "εκλάπησαν" από την κόρη μου και μπήκαν στον παιδότοπο. Ιδού λοιπόν .....

 




Και στον απέναντι τοίχο..... 

Όσο για την άλλη κόρη, ήθελε ένα ράνερ για το τραπέζι της με τα πλεχτά πετσετάκια της γιαγιάς, οπότε δεν χαλάς χατήρι αφού θέλουν να τα στρώνουν και ξεκινάς το ράψιμο...
 





 


Συνδίασε δε και τον παλιό καθρέφτη με πιάτα παλιά απ τον γάμο της γιαγιάς και τα χαίρεται !!!!!!

Και αφού τους αρέσουν λοιπόν όλο και κάτι μου ζητάνε και δεν χαλάω χατήρια. Ήθελε λοιπόν ένα βαμβακερό απαλό κουβερτάκι με πολλά χρώματα για το μωρό. Πήγαμε παρέα να διαλέξει τα χρώματα και η γιαγιά έπιασε δουλειά....

Το τελείωσα λοιπόν και για τελείωμα δεν ήθελε απ τα ίδια νήματα, παρά ήθελε δαντέλα που είχε πλέξει η γιαγιά...τι να κάνω, έτσι κι αλλιώς έχω πολλές δαντέλες που έπλεκε η μητέρα μου μέχρι που "έφυγε", οπότε έβαλα μία απ αυτές.......στην αρχή δεν πολυσυμφωνούσα, αλλά τελικά μου αρέσει.



Αυτά προς το παρόν και μιά και ξεκίνησα τις αναρτήσεις που ηρεμήσαμε λιγάκι, θα ακολουθήσουν κι άλλες.....
Σας χαιρετώ και .....
Να κάνετε ότι αγαπάτε και να αγαπάτε ότι κάνετε !!!! 
        

8 σχόλια:

  1. C'est vrai que la création est une consolation...Et quelles belles créations il y a là ! Magnifiques !
    Les photos aussi !
    Beaucoup de destructions par le feu cette année...c'est une calamité...
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δείξατε πολλά όμορφα έργα. Συμπάσχω με τις πυρκαγιές και την καταστροφή που φέρνουν. Σας εύχομαι να είστε ασφαλείς. Χαιρετισμούς από τα πολωνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πονάει η ψυχή μου με τις φωτιές....αλλά καμαρώνω και τα χεράκια σου που φτιάχνουν τόσο όμορφα έργα. Να τα χαίρονται οι κόρες σου... μπράβο τους που τα θέλουν
    Τα φιλιά μου Ράνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Unos trabajos preciosos!!!
    Qué tristeza lo que está pasando con los incendios!!!
    Aquí en Tenerife tambien hemos tenido un incendio que ha dejado los montes irreconocibles!!! Llorando de pena.
    Besos desde España.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα χειροποίητα έργα πάντα βρίσκουν τη θέση τους , Ράνια μου.
    Ωραία τα κάδρα και το ρανερ.
    Ακόμα πιο ωραία η κουβέρτα του μωρού.
    Μια χαρά πηγαίνει η δαντέλα.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις και μα μας τα δείχνεις για να πάρει λίγο ζωή η γειτονιά μας.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το καλοκαίρι, θα το θυμόμαστε με πόνο μετά τις φωτιές, τις πλημμύρες και τις τόσες καταστροφές που μας έχουν μαυρίσει την ψυχή! Όσο όμως υπάρχουν όμορφες δημιουργίες να μας απασχολούν και να κοσμούν τα σπίτια μας και πλέον των παιδιών μας, θα μας ηρεμούν και θα απαλύνουν τους άλλους πόνους. Θέλω κι εγώ να ράψω ένα τέτοιο runner για την κόρη μου με τα πετσετάκια της γιαγιάς. Είμαι σίγουρη πως θα της αρέσεςι! Όσο για το κουβερτάκι της μπεμπούλας σας, έγινε πανέμορφο και του πάει πολύ και η δαντελίτσα!
    Φιλιά και καλό Φθινόπωρο, Ράνια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι φωτογραφίες να βάλεις Ράνια μου που μαύρισε η ψυχή μας όλο το Καλοκαίρι και ήρθε κι ο Σεπτέμβρης και μας απόκαμε! Πώς να αντιστοιχίσεις την ομορφιά με τόση καταστροφή χωρίς να βουρκώσουν τα μάτια; Ευτυχώς που το γύρισες σε κάτι που οντως μας έφερε ενα χαμόγελο και μια γλύκα. Ο,τι έχει σχέση με παιδιά είναι μια παρηγόρια, μία ελπίδα και μακάρι να επαληθευτεί γιατί οι επόμενες γενιές θα μας μουτζώνουν με χέρια και πόδια. Τα έργα σου βάλσαμο και για μας αλλά και για τις κόρες σου. Τι υπέροχα κεντήματα για τον παιδότοπο!!! Τι τρυφερή κουβερτούλα για τη μικρή πριγκίπισσα!!!ΑΥτό το ράνερ τόχω απωθημένο κι εγω να πιάσουν τόπο τα έργα μαμάς και γιαγιάς
    Νάσαι καλά να δημιουργείς και να χαμογελάς.Την αγάπη μου πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bellissime creazioni. Anche in Italia gli incendi devastano la natura.

    ΑπάντησηΔιαγραφή