Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Και μία κλήρωση !!!

Αγαπητές φίλες,

Ο υπολογιστής μου δεν μου κάνει και πάλι τη χάρη να συνεργαστεί και αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία. Πάντως εμείς κάναμε κλήρους με όσες φίλες άφησαν σχόλιο για τα γενέθλια του blog μου και ένα μαγικό χεράκι τράβηξε τον κλήρο με το όνομα της ANNA Flo. Παρακαλώ λοιπόν καλή μου φίλη, στείλε μου τα στοιχεία σου για να σου στείλω το κάτι τις !!!!

Έχω υποσχέσεις ότι θα λυθεί το πρόβλημα οπότε ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να τα πούμε και με εικόνα. Μέχρι νεωτέρας λοιπόν σας ασπάζομαι !!!!

13 σχόλια:

  1. Α τι καλημέρα είναι αυτό!!! Ευχαριστώ Ράνια μου. Πάντα δημιουργική να είσαι. Και εύχομαι να φτιαχτεί το πρόβλημα
    Να σαι καλά
    Καλημέρααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Ρανια μου!!
    Συγχαρητηρια στην Αννουλα μας!!
    Να χαρεί το υπέροχο δωράκι σου!!
    Με το Καλο να φτιαχτεί το πρόβλημα που έχεις!
    Ίσως φταίει ο μπλόγκερ!
    Καλη εβδομαδα!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλήρωση και χωρίς εικόνα γίνεται !!! Στην αγαπημένη μας Αννα εύχομαι να έχει τύχη πάντα και σε σένα ότι επιθυμείς Ράνια μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στην νικήτρια.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και χωρις εικονα Ρανια μου χαρηκαμε που η τυχερή ήταν η Αννα μας..παντα να ειναι τυχερή στην ζωή της...και εσύ να φτιαξεις τον υπολογιστή.. να τα λεμε απο εδω.. καλα να περνας .. καλο σου βραδυ φιλη μου φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα τυχερή να είναι η Άννα μας.
    Ελπίζω να φτιάξεις γρήγορα τον υπολογιστή σου για να βλέπουμε τα ωραία σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί κόλπα σου κάνει πάλι και σε παιδεύει?!!!!
    Μπράβο στην 'Αννα μας που ήταν η τυχερούλα της κλήρωσής σου! Και του χρόνου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σε σένα και συγχαρητήρια στην τυχερούλα Άννα. Πολλά φιλιά, Ράνια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια στην τυχερή!!!!
    Ελπίζω να λυθεί γρήγορα το πρόβλημα....
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με ή χωρίς φωτογραφία, όλα καλά, και συγχαρητήρια στην τυχερή Αννούλα. Καλό Πάσχα με υγεία, Ράνια μου γλυκιά. Πολλά φιλιά!✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη Ράνια μου. Και του χρόνου δημιουργικά γεμάτη υγεία και χαρά η ζωή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ράνια μου αν σε ενδιαφέρει δες εδώ https://atenizodas.blogspot.gr/2018/04/the-versatile-blogger-award-5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nevertheless, the lottery you are doing is very interesting for many users who often visit your site.

    ΑπάντησηΔιαγραφή