Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Καλώς την !!!!

Αγαπητές φίλες,

Με καλωσορίζω στο blog μου, μια και ο υπολογιστής μου πότε πότε μου κάνει νάζια. Αλλά κι εγώ το παλεύω και του παίρνω τον αέρα. Έτσι και σήμερα καταφέρνω να κάνω μία ανάρτηση μετά από αρκετό καιρό. Να σας δείξω λοιπόν μία νέα μου αγάπη που είναι το στόλισμα των συνδετήρων. Έκανα την αρχή με το βιβλιαράκι που έκανα για την Μαριάννα και από τότε όλο και μαζεύω υλικό και συνεχίζω.

Εδώ, ο ένας είναι με κέντημα και δαντελίτσα και ο άλλος με decoupage, δαντελίτσα και ένα στρασάκι. Είναι φτιαγμένοι με το μεγάλο μέγεθος συνδετήρα μια και το θέμα που επέλεξα δεν μου άρεσε σε μικρότερο. Και η πίσω πλευρά ....


Εννοείται ότι και οι δύο είναι για δώρο... να δω πότε θα πάρω σειρά να φτιάξω και στις κόρες μου χαχα....
Η εβδομάδα που πέρασε ήταν ένας πανικός στην κουζίνα, αφού είναι η εποχή που ο άντρας μου κλάδεψε τις κληματαριές και βέβαια δεν αφήνω τίποτα να πάει χαμένο ....
Τα κλαδιά έγιναν στεφάνια...


Τα κλωνάρια όλα πέρασαν ένα ένα απ τα χέρια μου για να ξεχωρίσω τα φύλλα και αφού τα ζεμάτισα, έκανα ντολμαδάκια και τα υπόλοιπα τα τακτοποίησα στην κατάψυξη. Έκοψα και όλες τις κορφές μέχρι το σημείο που είναι τρυφερές και αφού τις έβρασα λίγο τις έκανα τουρσί γιατί μας αρέσει πολύ και σκέτο σαν σαλάτα, αλλά και σε ντοματοσαλάτα ή με πατάτες βραστές. 


Και Ωωω του θαύματος έσωσα και αυτές τις αγκινάρες απ τα ελάφια, τα οποία έχουν μια αδυναμία στον κήπο μας κι ας μην είναι και πολύ πλούσιος και μπαίνουν και τρώνε ότι υπάρχει..


Εγώ πάντως τις μαγείρεψα γιατί είναι και σπόρος άγριος και είναι πολύ νόστιμες !!!
Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα (λέμε τώρα) να φωτογραφήσω μία πασχαλίτσα που ήταν πάνω στα αμπελόφυλλα 


Έκανα και λίγα φυτέματα γιατί μία ξαδέλφη μου, μου έφερε απ την Αμερική σπόρους με βασιλικό και λεμόνι και ένα φακελάκι βασιλικό με κανέλα ... Τα φύτεψα και έχουν ήδη πετάξει μικρά βλασταράκια !!!


Και τώρα έχω ξεκινήσει μάχη με τις φράουλες !!!!!
Εεε δεν τελειώνουν οι δουλειές της κουζίνας, είναι σίγουρο χαχα ....
Να μη σας κουράσω άλλο λοιπόν, θα τα ξαναπούμε ελπίζω σύντομα !!!!

21 σχόλια:

  1. Καλημερα Ρανια μου!
    Τι όμορφοι που ειναι οι συνδετήρες σου!!Το γατάκι σκέτη γλυκά!
    Ωραία η φωτογραφία που με την πασχαλιτσα!
    Πρώτη φορά βλέπω βασιλικό με λεμόνι και κανέλα!
    Καλη συνέχεια με τις μαγειρικές δημιουργίες σου!!Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την! Τι όμορφα που έφτιαξες τους συνδετήρες!! Μεγάλη επιδεξιότητα...
    Και αυτά τα αμπελόφυλλα θυμάμαι και η μητέρα μου το ίδιο έκανε τα ζεμάταγε και στην κατάψυξη αλλά εγώ δεν τα έχω κάνει ποτέ γιατί δεν τα τρώνε ούτε τα παιδιά ούτε ο άντρας μου.
    Βασιλικό με λεμόνι και με κανέλα πρώτη φορά το ακούω. Πες μας αν πιάσουν οι σπόροι. Και ελάφια στον κήπο;; Τώρα μπερδεύτηκα, μιλάς για εξοχικό-πατρικό;
    Καλή έκβαση με τη μάχη με τις φράουλες
    Να σαι καλά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ομολογώ πως αυτά τα είδη βασιλικού δεν τα έχω ξανακούσει. Δηλαδή μυρίζουν κανέλα και λεμόνι;
    Οι συνδετήρες σου είναι πολύ όμορφοι και πρωτότυποι.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς την!!!
    τέλειοι συνδετήρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφοι οι συνδετήρες Ράνια μου!!!!! καλή συνέχεια σε ότι κανείς και απ ότι βλέπω κάνεις πολλά και όμορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυτάλαντη και πολυπράγμων είστε κα Ράνια. Απόλαυσα την κάθε εργασία σας. Μου αρέσει που ασχολείστε με τόσο ωραία και πρωτότυπα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο καμαρώνω που έχω τους πρώτους σου συνδετήρες/σελιδοδείκτες!!!! Και αυτοί οι δύο είναι πανέμορφοι!! Καλή συνέχεια!!!
    Εύχομαι να λυθούν τα προβλήματα με τον υπολογιστή σου και να μην αργήσεις πάλι να κάνεις ανάρτηση!
    Καλοφάγωτες και όλες οι λιχουδιές που ετοιμάζεις αυτό τον καιρό!
    Με το καλό να αναπτυχθούν και τα φυτώριά σου(ανυπομονώ κι εγώ για τα δικά μου!).
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Super tes petites broderies, des artichauts, je n'en ai pas dans le jardin, moi aussi, je suis dans les plantations, j'ai nettoyer toutes les fraises.
    Bon vendredi Rania, gros bisous
    Corinne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ράνια μου η φαντασία σου με αφήνει έκπληκτη αυτό με τους συνδετήρες.Σου έχω πάντως μία έκπληξη για..συλλογή ραπτικής που βρήκα στο παλιό σπίτι στα πράγματα της θείας μου και νομίζω ότι θα είσαι ο καλύτερος αποδέκτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ράνια μου, ομολογώ ότι τέτοιους συνδετήρες δεν έχω ξαναδεί! Τι να σου πω, κοπέλα μου? Είναι υπέροχοι!!!!!!!! Ειδικά ο κεντημένος με ξετρελαίνει!!!!!!! Και πόσο ωραία ιδέα τα στεφάνια από την κληματαριά!!!!!! Στο επόμενο κλάδεμα δεν πετάω ούτε ένα κλωναράκι!!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα μας εκπλήσσεις με τις πρωτότυπες ενασχολήσεις σου Ράνια μου, ...συνδετήρες διακοσμημένοι με κεντήματα, στεφάνια από κληματόβεργες, μαγειρέματα λαχταριστά, τουρσιά ιδιαίτερα,φυτέματα λεμονοκανελο βασιλικών.....να δούμε τι άλλο εκπληκτικό θα μας παρουσιάσεις ακόμη !!! Συνέχισε να μας γνωρίζεις τον εκπληκτικό κόσμο των δραστηριοτήτων σου , τον απολαμβάνουμε !!! Τις αγριοαγγινάρες σου τις ζήλεψα και θέλω κι εγώ σποράκια κανελολεμονοβασιλικου !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφοι και οι δύο συνδετήρες Ράνια!!!
    Όσο ανοίγουν οι μέρες, τόσο ανοίγουν και οι "δουλειές" μας, λέμε εμείς.Η άνοιξη είναι τόσο ωραία εποχή, και η φύση όσο τη φροντίζεις και τη σέβεσαι τόσο σε ανταμείβει με τα καλούδια της.
    Δεν ξέραμε ότι υπάρχουν βασιλικοί με αρώματα!!!
    Να είσαι καλά, καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ!! εχασα το σχολιο που εγραψα φιλεναδα.. εμ μετα απο τοσες μερες που εχω να ερθω..καλα να παθω !!! καλως την θα πεις και εσύ για μενα..χα..χα..
    Ηρθα να δω τι κανεις και επεσα επανω στους ομορφους συνδετηρες σου που πρωτη φορα βλεπω κατι τετοιο..
    οσο για του μπαξε σου τα καλουδια εννοειτε οτι εισαι τυχερουλα που εχεις όλα αυτα στον κηπο σου.. οσο για τον λεμονατο βασιλικο σου...και τον κανελενιο σου θαα περιμενουμε και εμεις μαζι με σαενα να μας πεις για τις μυρωδιες του...καλη επιτυχια με τις φραουλες σου θα περιμενουμε να δουμε τι θα τις κανεις..φιλη μου.. οτι και να κα νεις να περνας καλα... καλο σου βραδυ φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρανιααα βασιλικος με κανελααα,θα ειναι τελειος!!!!
    Οι συνδετηρες σου ειναι πανεμορφη και πολυ εξυπηρετικοι!!!
    Φιλακια.πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφοι οι συνεργάτες σου!!! Πρώτη φορά βλέπω ! !Να είσαι καλά να απολαμβάνεις τα αγαθά της φύσης φίλη μου Καλή επιτυχία σε όλα! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Muy bonitos los marcadores, me encanta como te quedaron.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελάφια;;; Α, τι ωραία που θα είναι να βλέπεις ελάφια, κι ας είναι ζημιάρικα, τα γλυκά μου! Όλο ομορφιές μού είσαι, γλυκούλα Ράνια! Πολλά φιλιά ✿ Υ.Γ Σαν τη φύση, δεν έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφοι οι συνδετήρες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωωωωω γλυκια μουυυυυυ βγηκε κ σε μενα κ ειναι οντως προτοτυπος κ αλλιωτικος........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. These artichokes are deer, who have weakness in our garden and not too rich, and come and eat what is.

    ΑπάντησηΔιαγραφή