Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Μπλογκογενέθλια !!!

Αγαπητές φίλες γεια σας !!!

'Ελαβα πριν λίγο καιρό από μία φίλη μου από τη Σπάρτη μερικές φράπες που δεν είχα ξαναδεί ποτέ στη ζωή μου (αυτό παθαίνουν όσοι ζουν στις πόλεις ...). Δυστυχώς δεν τις φωτογράφησα γιατί βλέπετε έπρεπε να προλάβω τον άντρα του σπιτιού που ήταν σπίτι να μου τις κόψει γιατί μόνη μου δεν νομίζω να το κατάφερνα μια και είναι πολύ σκληρές. Για όσες δεν τις γνωρίζετε είναι μεγαλύτερες από τα γκρέιπ φρουτ και πάρα πολύ ανθεκτικές. Και βέβαια αφού βρήκα βοηθό να τις κόψει κομματάκια και να αφαιρέσει και φλούδα, έφτιαξα ένα καταπληκτικό γλυκό του κουταλιού και ένα υπέροχο λικέρ !!!!


Είναι πραγματικά κάτι πολύ ιδιαίτερο και πάρα πολύ γευστικό. Τις συνταγές τις πήρα απ το ίντερνετ αφού δεν είχα ξανά ασχοληθεί με αυτό το φρούτο. Η φίλη μου δε που με είδε πόσο ενθουσιάστηκα μου είπε ότι θα κοιτάξει να μου στείλει φυτό για να το φυτέψω...

Μ αυτά τα καλούδια λοιπόν σας κερνάω για τα γενέθλια του μπλόγκ μου που σας κρατάει συντροφιά από το 1913. Και βέβαια θα κληρώσω και ένα δωράκι για όσες με τιμήσετε με σχόλιο !!!!

Και κάτι που έφτιαξα για μία ανιψιά μου.
Ένα μικρό φυλαχτό-γούρι , κεντητό βέβαια για να μην ξεχνάμε και το χόμπι μας, η οποία είναι δασκάλα ιππασίας και το καταευχαριστήθηκε !!


Επιστρέφοντας σπίτι μου χθες βράδυ με τα πόδια, φωτογράφησα και στον Άγνωστο Στρατιώτη τους εύζωνες που δεν τους είχα ξαναπετύχει να αποτίουν φόρο τιμής βράδυ !!!!




Αυτά λοιπόν και σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο !!!!

18 σχόλια:

  1. Χαρούμενα μπλογκογενέθλια, μάλλον από το 2013 εννοείς ε? Πολύ όμορφο το αγγελάκι. Να δω πότε θα αξιωθώ να φτιάξω ένα.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι.... έχεις δίκιο από κεκτημένη ταχύτητα σας πήγα 100 χρόνια πίσω χαχα Είμαι παλιά, αλλά όχι και τόσο χαχα.

      Διαγραφή
  2. Καλά, φιλενάδα, μόλις είδα την χρονολογία, έβαλα τα γέλια!!! Φυσικά και όλες καταλαβαίνουμε πως κατά λάθος μας πήγες 100 χρόνια πίσω...χα χα χα!!!!
    Πολύχρονο να είναι το μπλογκάκι σου και να χαιρόμαστε να βλέπουμε τα όμορφα εργόχειρά σου αλλά και τις φωτογραφίες από τις βόλτες σου στην Αθήνα και ιδιαίτερα στην γειτονιά σου!!.
    Δεν ήξερα πως η φράπα είναι πολύ σκληρή!!! Καλά που είχες τον βοηθό σου και την έκοψε!!! 'Ημουν πολύ μικρή τότε που έφτιαχνε η μαμά μου γλυκό και δεν θυμάμαι κάν την γεύση της. Με το καλό να γίνει και το λικεράκι σου!
    Τι όμορφα που κέντησες το φυλαχτό για την ανηψιά σου συνδυάζοντας το αγγελάκι με την αμαζόνα!!!
    Τους εύζωνες είχα χρόνια να τους δώ βράδυ!! Καλά έκανες και τους φωτογράφισες!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου που είχε καιρό να ανοίξει και τώρα χαιρόμαστε να σε επισκεπτόμαστε.
    Καλοφάγωτο το γλυκό σου και καλόπιοτο το λικέρ αλλά δεν ξέρω τι είναι οι φράπες ναι ναι και εγώ στην πόλη ζω.
    Ωραίες φωτογραφίες και εγώ τους έχω πετύχει βράδυ. Όμορφα είναι και όσες φορές και αν δω τους εύζωνες τους απολαμβάνω σαν την πρώτη φορά.
    Ωραίο το κεντητό σου για την ανιψιά σου. Φυσικά και καταχάρηκε τόσο όμορφο που είναι! Γεια στα χέρια σου.
    Πολύχρονο το μπλογκ και να είσαι καλά να μας ξεναγείς πάντα με τις φωτογραφίες σου και στις ομορφιές της πόλης και στις δημιουργίες σου
    Καλό Σ/Κο να περάσεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδα την ημερομηνία και λαχτάρησα !!! Χρόνια πολλά για το μπλογκ που μας έφερε κοντά και γνωριστήκαμε και χαιρόμαστε η μια τα δημιουργήματα της άλλης !!! Δουλειά τώρα πολλή δουλειά !! Και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα στο όμορφο και φιλόξενο μπλογκοσπιτακι σου Ρανια μου!!Καλοφαγωτο το γλυκάκι σου!!!Πανεμορφο το δωράκι που έφτιαξες για την ανήψια σου!!Υπεροχες όλες οι φωτογραφίες σου απο την βόλτα σου!!!Καλο ΣΚ!!Πολλα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά στο blog σου Ράνια μου! Να μην πω να τα εκατοστήσει, γιατί ήδη έχει περάσει τα εκατό...χαχα!
    Καλοφάγωτο το γλυκό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρονια πολλα Ρανια μουκαλη δυναμη Ευαγγελια απο Μηχανιωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν υπήρχε ίντερνετ τότε , θα αντάλλασσαν σχέδια πλεξης για τις κάλτσες των στρατιωτών 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
    οι γυναίκες που τις επλεκαν.
    Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτακι σου Ράνια μου.
    Χαίρομαι που το ξανανοιξες κι ευχαριστούμε για το κέρασμα.
    Το στολιδακι υπέροχο.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή μου φίλη είσαι εσϋ η ϊδια ένα δώρο που μας έκανε ο χώρος αυτος. Εγώ θα ευχηθώ να έχεις για πολλά χρόνια το μπλοκόσπιτο σου και να μας δείχνεις όσα κάνεις και βλέπεις στη διάβα σου.Φράπα είχα κάνει πρόπερσι όταν μου τις έφερε ο άνδρας μου νομίζοντας ότι είναι γκρειπ φροϋτ μεγάλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτακι σου Ράνια μου. Το γούρι που ετοίμασες μοναδικό, η φράπα είναι όμορφη έχω πολλά χρόνια να φάω και στη λαϊκή δεν βρίσκω. Η βόλτα σου όμορφη όπως όμορφα είναι και όλα εδώ μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Ρανια μου στο όμορφο μπλογκ σου Εύχομαι να είσαι γερή και δημιουργική !!Καλοφαγωτο το γλυκό!!! Χαίρομαι που επιστρέψαμε ξανά εδώ και εσύ και εγώ, καλά να είμαστε να λέμε! !Πολλά φιλιά!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και στα υπόλοιπα εκατο χα.χα.. να σε εχουμε εδώ να τα λεμε Ρανια μου χαρήκαμε πολύ που ανοιξεςπαλι αυτο ντο μπλοκοσπιτακι..και απολαυσαμε παλι ενα εργόχειρο απο τα χερακι σου.. τυχερη η ανηψούλα σου.. που θα έχει κατι τόσο ομορφο απο τα χερακια σου να περνας ομορφα με ότι κανεις ναι; φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυχρονο το μπλογκοσπιτακι σου με πολλες πολλες αναρτησεις!!!
    Καλημερα!
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν μας τα λεςκαλάααααα! Εχεις το μπλόκ απο 1913 καλέ τότε ουτε φωτισμό δεν είχαν...χαχαχαχα μας δοκιμάζεις ε; Είμασατε όλες έξυπνες στην γειτονιά και καταλάβαμε το λάθος του"δάχτυλου" Να είσαι καλά και δημιουργική και να μας καλοδέχεσαι στο σπιτάκι σου για πολλά πολλά χρόνια ακόμη να μας γλυκαίνεις με όμορφες δημιουργίες και γλυκα γνωστά και μη... και για ναχουμε καλό ρώτημα τι ε'ίναι οι φράπες δεν έχω ιδέα μόνο την φράση "έγινε σαν την φράπα"ξέρω για τις καλοζωισμένες και αφράτες κυρίες... Φυσικά πολύ ιδιαίτερο και καλοκεντημενο το γούρι της αναβάτιδος ανηψιάς Καλό βράδυ φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στο ιστολογιό σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με χρονοκαθυστέρηξση θα ευχηθώ κι εγώ πολύχρονο το μπλοκοσπιτάκι, γερή, πολύχρονη και δημιουργική κι εσύ να φτιάχνεις γλυκάκια, λικεράκια, μοναδικά κεντητά στολίδια, και να μας παρουσιάζεις τις όμορφες δημιουργίες σου !!! Τις φράπες τις γνωρίζω από πάντα.....είχαμε δέντρο στον κήπο του παππού....Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σου, Ράνια μου. Σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμη χρόνια στη μπλογκογειτονιά. Πανέμορφο το δωράκι για την ανιψιά σου, είμαι βέβαιη ότι θα το ευχαριστηθεί. Όσο για το λικεράκι και το γλυκό, τι να πω? Χρυσοχέρα! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή