Τρίτη 26 Ιουλίου 2022

Με καλοκαιρινή διάθεση !!!!

 Γεια σας φίλοι μου.......όσοι έχετε βέβαια απομείνει πιστοί της μπλογκογειτονιάς !!!

Μπορεί ο χρόνος να είναι λιγοστός, αλλά αφού υπάρχει πολύ διάθεση, όλο και κάτι προσπαθώ να φτιάχνω.
Έτσι λοιπόν, μια και είχα στεφανάκι από κλιματόβεργες ( ας είναι καλά ο σύζυγος που όταν κλαδεύει την κλιματαριά μου φτιάχνει αρκετά )


Το καθάρισα από λίγα ξερά "ξέφτια" και βέβαια με τι άλλο θα το στόλιζα εκτός από κοχύλια αφού υπάρχουν στο σπίτι άπειρα......


Επάνω για να κρεμαστεί έβαλα μια κορδέλα και στερέωσα και ένα γυάλινο δελφινάκι από ένα διακοσμητικό που είχα στο μπάνιο και ξεκόλλησε...


Κι έτσι, έτοιμο το καλοκαιρινό μου στεφανάκι....
Δεν έμεινα όμως μόνο σ αυτό. είχα επίσης στο μπάνιο κάτι φιλντισένια ψαράκια από διακοσμητικό (το μπάνιο μου όπως καταλαβαίνετε σε λίγο θα μοιάζει με ψαροταβέρνα), το οποίο δεν είχε ακόμα πολύ ζωή αφού 40 χρόνια τώρα βρεχόταν με κάθε λογής σαμπουάν, σαπούνια, αποσμητικά και αποφάσισα να το μαζέψει από κει για να σωθεί. Κρεμάστηκαν σε μπετονιά και έγινε ένα ωραίο μόμπιλ που δεν ξέρω βέβαια αν το σώσω από τις κόρες γιατί η Χ ήδη τα έβαλε στον παιδότοπο μαζί με το στεφανάκι....


Το έβαλα και σε άλλες θέσεις να το φωτογραφήσω καλύτερα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα χαχα


Ε και μια κρεμασμένο στο καράβι από θαλασσόξυλα, αλλά κι εκεί παταγώδης αποτυχία 


Έπρεπε να βάλω κάποιον να το κρατάει μήπως καταφέρω κάποια καλύτερη λήψη, γιατί τα ψαράκια δεν καθόντουσαν φρόνιμα....στριφογύρναγαν χαχα
Μια ιδέα πήρατε πάντως....

Κάτι ακόμα στο πνεύμα της ανακύκλωσης......
Υπήρχε από αγορά παιχνιδιών στον παιδότοπο ένα χαρτί περιτυλίγματος με κουκουβάγια. Το περιμάζεψα εννοείται (όχι που θα το άφηνα), γιατί αμέσως πήγε το μυαλό μου σε μια φίλη Γαλλίδα η οποία κάνει συλλογή από κουκουβάγιες και κατά καιρούς της στέλνω ότι βρίσκω ακόμα και φωτογραφίες, γκράφιτι κλπ. Έκοψα λοιπόν κουκουβάγιες, χαρτονάκια, τα έντυσα με σελίδες από ένα παμπάλαιο βιβλίο αλλά κατεστραμμένο και ελειπές και έκανα έναν σελιδοδείκτη με τη δαντελίτσα του....


 Αλλά και κάτι άλλο προς ανακύκλωση......είχα κάτι κλαδιά ελιάς διακοσμητικά έξω από την είσοδο, αλλά χτυπούσε ήλιος και με τα χρόνια άρχισαν να πέφτουν......τα μάζεψα όλα, τα έδωσα στην κόρη που έκανε ένα εργαστήριο στα παιδάκια στον παιδότοπο (ο σύζυγος της είχε κόψει ολόκληρο κλωνάρι με ελιές για να τις τινάξουν) και μετά βέβαια δεν πέταξα τόσα φυλλαράκια......να πηγαίνουν χαμένα;;;; όχι βέβαια.....οπότε έτοιμος και άλλος σελιδοδείχτης....

Η Γαλλίδα βέβαια θα χαρεί αφού της έβαλα κι εκεί κουκουβάγια....


Και οι δύο μαζί προς αποστολή....

Και βέβαια δεν μπορεί να πάνε έτσι χωρίς μία χειροποίητη θηκούλα....

Το συγκεκριμένο σπορ θα συνεχιστεί γιατί έχω ακόμη πολλές κουκουβάγιες και φυλλαράκια !!!!

Μπορεί να είχαμε καιρό να τα πούμε, αλλά ας μην σας κουράζω άλλο....
Ελπίζω να περνάτε καλά, φριντίστε όμως να προσέχετε γιατί η πανδημία καλά κρατεί δυστυχώς....
Τα λέμε προσεχώς 

7 σχόλια:

  1. Αυτό με την φωτογράφιση ούτε εγώ το έχω Ράνια μου , όμως σημασία έχει η δημιουργία και ότι δεν πετάμε τίποτα δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία σε πράγματα που θα τα πετούσαμε άλλες φορές...το στεφανάκι με τα κοχύλια με ξετρέλανε , γιατί και εγώ στο λουτρό μου είχα κρεμάσει κάποτε με διαφανή μιχίνα κοχύλια με μαργαριταράκια χαντρούλες...ήταν πολύ όμορφα, όπως όμορφα ήταν και οι σελιδοδείκτες με τις κουκουβάγιες και τα φύλλα ελιάς...
    Οταν μπορέσω κάποια στιγμή θα σου πλέξω πιάστρες με κουκουβάγιες να της στείλεις στην φίλη σου!!
    Ράνια μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιαααα!!🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα καλοκαιρινά δωράκια.
    Τα στεφάνια αυτά είναι τόσο χρήσιμα κσι για όλες τις εποχές.
    Για στα χέρια σου.
    Καλό μήνα.
    Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη, καλοκαιρινή διακόσμηση!!!
    Τα φύλλα με την κουκουβάγια ήρθαν κι έδεσαν, όλα είναι πολύ όμορφα!!!
    Καλό κι Ευλογημένο μήνα!!!
    Καλή Παναγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Krásne záložky a dekorácie!
    Milujem grécko :-)
    Prajem krásne leto zo Slovenska,
    A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφες δημιουργίες, καλό φθινόπωρο Ράνια! 🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε, δεν πειράζει που την βλέπω τώρα αυτή την ανάρτηση!!! Κάλιο αργά παρά ποτέ!!! Ωραίο το στεφανάκι, όπως και το μόμπιλε, αλλά οι κουκουβάγιες μου άρεσαν πολύ έτσι ωραία που σκέφτηκες και τις κόλλησες στους σελιδοδείκτες όπως και τα φύλλα της ελιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή