Πέμπτη 7 Ιουλίου 2022

Τριήμερο χαράς και δημιουργίας !!!

 Καιρός ήταν να ανοίξω επιτέλους το σπιτάκι μου, αλλά ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος αφού βοηθάω κάθε μέρα την κόρη μου στον παιδότοπο....βέβαια περνάω απ τα δικά σας και σας διαβάζω με πολύ χαρά και ενδιαφέρον. 

Θα αρχίσω με την χαρά του τριήμερου, που είναι η ορκομωσία της κόρης μου για το διδακτορικό της του οποίου η υποστήριξη έγινε πριν ενάμιση χρόνο, αλλά λόγω πανδημίας και επειδή έπρεπε να δωθεί το ΟΚ και απ τις δύο χώρες (Ελλάδα, Γαλλία), έγινε τώρα και μάλιστα διαδικτιακά.

Και αυτό που έμαθα τώρα ήταν.....και ο κοσμήτορας και η κόρη μου μίλησαν στα αρχαία Ελληνικά !!!!!!! Της είχαν σταλεί τα κείμενα με μήνυμα την προηγούμενη για να μπορέσει να προετοιμαστεί......ήταν κάτι πολύ εντυπωσιακό για μας τουλάχιστον που δεν το είχαμε ξαναζήσει. Η χαρά μας βέβαια απερίγραπτη αφού και η βαθμολογία της είναι ΑΡΙΣΤΑ.

Ας πάω τώρα και στις δημιουργίες

Η κάθε βόλτα στο Μοναστηράκι κρύβει και μία έκπληξη !!!  Έτσι λοιπόν είμαι σκυμμένη στα πατώματα (ως συνήθως ) και ανακαλύπτω σε μία στίβα από χαρτιά που βέβαια τα ψάνω ένα ένα, το εξώφυλλο του παλιού Γαλλικού περιοδικού " Φρου φρου" χρονολογίας 1901 ζωγραφισμένο στο χέρι με σχέδιο του Τουλούζ Λωτρέκ !!!!

Εννοείται το πήρα αμέσως και υπήρχε και στη συλλογή μας κορνίζα που ταίριαξε τέλεια, οπότε ο σύζυγος σχολήθηκε με το κορνίζωμα. Όπως ήταν φυσικό βέβαια η γαλλόφωνη κόρη το πήρε και το κρέμασε σπίτι της !!

Και να ήταν μόνον αυτό......
Ήθελε και κορνίζες απ τις παλιές της γιαγιάς, δύο σε άσπρο και μία στο χρώμα της.
Στις δύο άσπρες έβαλε φωτογραφίες του γάμου της και στην άλλη έπρεπε να σκεφτώ κάτι παλιό γιατί έχει κάνει μία γωνιά στο σπίτι της με παλιά αντικείμενα (λάμπα με γυαλί, σίδερο κάρβουνου, γουδί, ρόπτρο και μικρό γραμμόφωνο που είχε φτιάξει στο λύκειο στο μάθημα τεχνολογίας). Έτσι, ανέλαβα και κόλλησα ελαφρά πάνω σε μπορντώ τσόχα, δαντελένια γάντια της μητέρας μου και επειδή είχε κενό συμπλήρωσα με δύο κομμάτια παλιάς ( ίσως και 100 χρόνων) δαντέλας. 
Το αποτέλεσμα την ενθουσίασε και βέβαια κρεμάστηκε και αυτό στη ρετρώ γωνιά ας είναι το σπίτι πιο σύγχρονο.

Αυτά προς το παρόν φίλοι μου, σας εύχομαι πάνω απ όλα υγεία γιατί οι καιροί ξαναείναι δύσκολοι και να κάνετε ότι αγαπάτε και να αγαπάτε ότι κάνετε !!!!!

11 σχόλια:

  1. Félicitations à ta fille !
    Belles créations !!!
    Bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στην κόρη σου. Να γίνονται τα όνειρά της πραγματικότητα.
    Μου αρέσει η ιδέα της ρετρό γωνιάς. Ωραία και τα δυο κάδρα. Πολύ μου άρεσαν και ρομαντικά επίσης
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Unos trabajos preciosos.
    Me alegra leerte de nuevo.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλη μου συγχαρητήρια στο κοριτσάκι σου, το μήλο ..κάτω από την μηλιά. Κι εγώ κρατώ μερικά παλιά από την γιαγιά μου μα οι δικές μου κόρες με ..μοντέρνες τάσεις στο σπί τους δεν θα τα έβαζαν ποτέ..έχω πετσετάκι με κεντημένο μονόγραμμα της..προγιαγιάς μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα θερμά μας συγχαρητήρια στην Μάρθα !!! Τί ωραία που ανακάλυψες το παλιό περιοδικό και τί όμορφα που δείχνει μέσα στο πλαίσιο που του βάλατε!!!! Φανταστικά και τα κορνιζαρισμένα γαντάκια με την ωραιότατη παλαιά δαντέλλα!!! Μπράβο στην Μάρθα που της αρέσει να τα στολίζει! Τέλεια θα γίνει η ρετρό γωνία στο σαλόνι της!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτα να ευχηθώ τα καλύτερα στο κοριτσάκι σου.
    Σίγουρα θα ήταν πολύ συγκινητικό να τους ακούς να μιλάνε στα αρχαία ελληνικά.
    Πολύ τυχερή που ανακάλυψες το παλιό περιοδικό.
    Το αξιοποιήσατε με τον καλύτερο τρόπο.
    Αλλά και τα δαντελένια γάντια έδειξαν υπέροχα μέσα στην κορνίζα.
    Κι εγώ μαζεύω κι ελπίζω να τα χαρούν οι εγγονές μου, γιατί τα παιδιά μου ούτε να τα δουν.
    Αλλιώς κάποιες άλλες θα τα αγοράζουν από τα παζάρια που θα καταλήξουν.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θερμά συγχαρητήρια στο κοριτσάκι σου, Ράνια μου γλυκιά!!!

    Απίστευτα τα γάντια, τί ομορφιά! Με γεια της! Πολλά φιλιά 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στη κόρη σου Ράνια μου , μπράβο της!!!! Μπράβο και σε σένα για όλα αυτά τα ωραία κάδρα που έφτιαξες να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααα που πήγε το σχόλιό μου; δεν πειράζει Ράνια μου θα σου
    τα ξαναγράψω να σου πω πόσο περήφανη πρέπει να είσαι για την κόρη σου για όλα όσα έχει καταφέρει με την αξία της.
    Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τα καλύτερα στην ζωή της.
    Όντως είναι υπέροχο αν τα παιδιά μας μπορούν να κάνουν επάγγελμα αυτό που αγαπούν.
    Εκτός των άλλων δείχνει και με τις πράξεις της πως εκτιμάει τις αξίες...υπέροχα όσα ενθύμια της έφτιαξες, για στα χεράκια σου. 🤗
    Να είστε καλά να την καμαρώνετε Ράνια μου φιλιααααα!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγχαρητηρια για την κορηηηηηηηηηηη συγκινουμαι .... οσο για το εξωφυλλο φοβεροοοοοοοοο αλλα πολυ αγαπησα το καδρακι με τα γαντια........ απιστευτοοοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή