Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

Τα κεντημένα Χριστουγεννιάτικα ...

 Είναι μεγάλη πρόκληση για μένα που λατρεύω το κέντημα αυτές όλες οι εικόνες που υπάρχουν στο pinterest για την πιο όμορφη και λαμπερή γιορτή του χρόνου....τα Χριστούγεννα !!! Όπως βέβαια και για όσους αγαπούν την χειροτεχνία. 

Έτσι λοιπόν και φέτος κέντησα μερικά, τα φωτογράφησα μεν, αλλά επειδή έχουν ήδη δωθεί δεν έχω φωτογραφίες απ το αποτέλεσμα.....θα σας τα δείξω όμως για να γίνει λίγο γιορτινό το σπιτικό μου.  Οι συγκεκριμένες έγιναν τσαντούλες για να μπουν μέσα δωράκια. Γενικά δεν ξέρω γιατί φέτος είχα μία αδυναμία στον Αγ. Βασίλη. Και συνεχίζω με ένα πανώ....

Εδώ 3 στα δύο ο άγιος, αλλά και χιονάνθρωπος......κι ακόμα ένας για στολιδάκι...
Και βέβαια άλλο στολίδι με παιχνίδια στο χιόνι.....

Και ένα κοριτσάκι στα χιόνια....

Έχω και 2 που δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα τα κάνω και που δεν θα προλάβω εννοείται για φέτος, αλλά δεν πειράζει θα τα έχω έτοιμα για του χρόνου αφού αρχίζω απ το καλοκαίρι να κεντάω χριστουγεννιάτικα.......


Τώρα βέβαια θα μου πείτε τι απ το καλοκαίρι που οι κόρες μου τα θέλουν και όλο μου ζητάνε.....έχω στη μέση και ράνερ και τραπεζομάντηλο.......ε, θα ξαναέρθουν Χριστούγεννα οπότε θα τα στρώσουν στο μέλλον.......προς το παρόν η Χαρούλα μου ήθελε φέτος να στολίσει το δέντρο στον παιδότοπο μόνο με χειροποίητα μαμάς, οπότε όπως καταλαβαί ετε μου πήρε αρκετά.....

Έχω ετοιμάσει και καρτούλες κεντητές όπως ξέρετε, αλλά πήγα ένα πρωί στο ταχυδρομείο και είχε τόσο πολύ κόσμο που έφυγα.....θα ξανακάνω μία προσπάθεια και αν δεν τα καταφέρω θα με συγχωρέσετε και ελπίζω να επανορθώσω, με την κατάσταση που ζούμε...

Αυτά φίλοι μου, μην σας κουράζω άλλο και πιστεύω θα ξαναεμφανιστώ γιατί έχω κι άλλα να δείξω. Σας στέλνω μία αφκαλιά και φιλιά !!!!

10 σχόλια:

  1. Τέλεια είναι Ράνια μου, μπράβο και του χρόνου. Καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ράνια μου το ξέρω ότι είσαι χρυσοχέρα. Και το δέντρο στον παιδότοπο με κεντήματα μαμάς είναι ό,τι καλύτερο.
    Πολύ ωραία όλα!
    Περιμένω να δω και τα υπόλοιπα που έφτιαξες
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Toutes ces broderies de Noël sont superbes ! Et le sapin aussi :)
    Bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααααααααααααχ ειναι τοσο γλυκαααααααααα ολα
    καλε εγινε φανταστικοοοοοοοοοο το δεντρακι της !!!
    Ράνια μου μπραβο κοπελα μου γεια στα χερακια σου
    να σαι γερη κ του χρονου απο ανοιξη ξεκινα
    καλες γιορτες να εχουμε με υγειαααααααααααα
    χοχοοχοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν στόλισα το δενδράκι μου ένα από τα στολίδια του είναι η κεντημένη καρδιά δωράκι σου. Έχω πολλά να σε θυμάμαι γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όπως λέει και η Αχτίδα πιο πάνω, ένα από τα στολίδια τού δέντρου μου κάθε χρόνο, είναι και το υπέροχο κεντητό δωράκι σου, Ράνια χρυσοχέρα και γουστόζα! Πολλά φιλιά και πολλές ομορφιές ακόμα 🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία ιδέα της Χαρούλας σου Ράνια μου να στολίσει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στον παιδότοπο της, από μικρά στα παιδακια πρέπει να μαθάινουμε την αξία και την χαρά του χειροποίητου.
    Γεια στα χεράκια σου φίλη μου το κέντημα σε σταυροβελονιά, απαιτεί μάτια και υπομονή μπράβο σου όλα πολύ ομορφα και γιορτινά ξεχωρισα τον χιονάνθρωπο στο παράθυρο κούκλος! 😊
    Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Ράνια μου.
    Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου.!🧡
    ΧΑΡΟΎΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ!!🎄✨ φιλιααα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα και τα φετινά σου κεντήματα Ράνια μου, όπως όλα όσα δημιουργείς με τα χεράκια σου!!! Το δέντρο στον παιδότοπο της Χαρούλας είναι τέλειο!!! Κι εγώ προσπάθησα να αξιοποιήσω διάφορα μικρά κεντηματάκια κάνοντάς τα στολίδια για το δέντρο (μεταξύ των οποίων και δικά σου). Θα τα δείς στην ανάρτηση που ετοιμάζω.
    Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τιωραιο το δέντρο στον παιδότοπο της κόρης σου!
    Ξεχωριστά τα στολίδια σου Ράνια μου!
    Να είμαστε καλά και του χρόνου καλύτερα.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Qué bonitos bordados!!! Me encanta el punto de cruz.
    Te deseo una Feliz Navidad.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή