Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2021

Καλά Χριστούγεννα !!!!

 Έτσι για να γλυκάνω λίγο το σπιτάκι μου και να κεράσω όλους τους φίλους της όμορφης γειτονιάς μας, εύχομαι χρόνια πολλά και καλά με τα χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα που έφτιαξα...

Σας εύχομαι το σπίτι σας, νάχει αναμμένα φώτα και η χαρά βράδυ πρωί να σας χτυπά την πόρτα !!!!!



Μπισκοτάκια απ την κόρη μου που έφτιαξε μαζί με παιδάκια στον παιδότοπο !!!


Και βέβαια κουραμπιέδες και μελομακάρονα από μένα για όλους ....


Καλά να περάσετε φίλοι μου με τους αγαπημένους σας και του χρόνου ελπίζω ελεύθεροι!!!!

12 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα.
    Θα κεραστώ οπωσδήποτε.
    Τί όμορφα τα μπισκοτάκια των παιδιών.
    Αλλά και τα δικά σου φαίνονται νόστιμα. Κρύψτε γιατί θα σου τα φάω όλα, τόσο λιχούδα που είμαι.
    Να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ λαχταριστά τα μπισκοτάκια Ράνια μου
    Να ναι καλά η κόρη σου και τα παιδάκια της και του χρόνου με υγεία
    Χρόνια πολλά. Καλά να περάσετε τις Άγιες αυτές ημέρες
    Με υγεία και γαλήνη
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A Sweet (with your yummy cookies it must be easy ) and Happy Christmas to you and your family !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά, Ράνια μου!
    Να περάσεις υπέροχα όλες τις γιορτές!
    🎄⭐🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και χαρά!
    Να περάσετε όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ράνια.Υπεροχα γλυκά από τα μικρά χεράκια,και τα δικά σου ακόμα πιο ωραία! Χρόνια πολλά και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά και καλά.Υπέροχα γλυκίσματα,μοσχομύρισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Ράνια μου και του χρόνου να είσαι καλά να τα ξανακάνεις μέχρι εδώ έφτασε η μοσχοβολιά της κανέλας και του γαρύφαλλου. φίλη μου..
    Να περάσεις όμορφα τις υπόλοιπες γιορτινές μέρες με την οικογένεια σου...φιλιαααα!! 🎄🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια τα μπισκοτάκια-δεντράκια!
    Χρόνια πολλά με υγεία, Ράνια μου
    και με το καλό το νέο έτος. Φιλιά!
    🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Qué ricas y bonitas galletas!!!
    Te deseo una Feliz Navidad.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα τα μπισκοτάκια της Χαρούλας, όπως και τα δικά σου παραδοσιακά γλυκά!!! Τα είχα δεί από το κινητό μου, αλλά πάντα προτιμώ να αφήνω σχόλια από το laptop και τώρα ξαναπέρασα για να σου αφήσω και τις ευχές μου για ένα ευτυχισμένοο 2022 γεμάτο υγεία, αγάπη και χαρές στην οικογένειά σου! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπορεί αν μην ήρθα εγκαίρως και ολίγον με νοιάζει απ βρήκα ψίχουλο (αλλωστε εχουμε φάει τον άμπακο!) όμως ήρθα με μια αγκαλιά ευχές Ράνια μου για σένα και την οικογένειά σου,νάχετε μία ομορφη χρονιά με υγεία και γλύκα,όπως αυτή που ξέρεις να σκορπίζεις εσυ με λόγια και έργα ;) Φιλιά πολλά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή