Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Να'μαι κι εγώ !!!!

Αγαπητές φίλες σας χαιρετώ !!!

Μετά από μία (χωρίς τη θέλησή μου) απουσία, αφού και κινητό και υπολογιστής δεν ήθελαν με τίποτα να συνεργαστούν μαζί μου .... έτσι κι εγώ εκδικήθηκα χαχα και πήρα καινούργιο κινητό και τώρα ήρθε και η ώρα του υπολογιστή...
Έτσι λοιπόν είπα να κάνω μία ανάρτηση και να σας δείξω μερικές φωτογραφίες που τράβηξα το Πάσχα. Βρεθήκαμε λοιπόν και πάλι στο Αμύνταιο, τόπος καταγωγής του γαμπρού μου, με όλα τα συμπαραμαρτούντα τραπεζώματα ....


Οι συμπέθεροι με καταγωγή απ τον Πόντο, δεν μπορώ να σας πω το τι είχαν ετοιμάσει βέβαια, αλλά και ο σύζυγός μου με καταγωγή από Ρούμελη ειδικός στη σούβλα και στο κοκορέτσι, κάναμε ένα τσιμπούσι αρκετά ενδιαφέρον .....
Και μη φανταστείτε βέβαια ότι ήταν μόνον αυτό... απ την άλλη μέρα ξεκινήσαμε τις βόλτες και τις εκδρομές !!!! 
Πλώρη λοιπόν για Φλώρινα .... τι ιδιαίτερο χρώμα έχει αυτή η πόλη !!!! Πόσο δίκιο είχε να την διαλέξει ο Θόδωρος Αγγελόπουλος για τις ταινίες του !!!
Ιδού και μερικές φωτογραφίες για να πάρετε μία γεύση όσοι δεν την έχετε επισκεφτεί ...

















Και βέβαια δεν λείπουν κι εδώ τα λουκέτα.....

Και τα αγαπημένα μου ρόπτρα ...


Εδώ και στις 2 πόρτες ..


Παλιό γραμματοκιβώτιο...

Και στον τοίχο του εικαστικού χώρου ....


Στάση για καφεδάκι (για να κάνετε κι εσείς μία στάση αν σας κούρασα), σε ένα καφέ με μία καταπληκτική ατμόσφαιρα αφού ο χώρος είχε γωνιές με διάφορα παλιά αντικείμενα και μία ιδιαίτερη αγάπη του ιδιοκτήτη για την Ρόζα Εσκενάζυ!!!!
   



Πολύ όμορφο κέντημα στον τοίχο και ωραίο υφαντό !!!




Και βέβαια και το πικ απ !!

Στη συνέχεια της εκδρομής φτάσαμε μέχρι τα σύνορα....


Σύμμαχος καλός ο θαυμάσιος καιρός, για ωραίες φωτογραφίες !!!


Κι αφού αφήσαμε τη Φλώρινα, κατευθυνθήκαμε για Θεσσαλονίκη ..... άλλη μια ωραία πόλη, με ζωντάνια και απίστευτη ομορφιά, που όσες φορές και να την επισκεφτείς δεν την χορταίνεις !!!!!!



Και μια και ήμασταν εκεί, πήγαμε και μία βόλτα μέχρι τη Βέροια να δω τους επί 60 χρόνια φίλους και κουμπάρους !!!
Και λέω να τελειώσω καμιά φορά με μερικές φωτογραφίες από ένα καταπληκτικό ταβερνάκι δίπλα σε μία λιμνούλα στο Αμύνταιο, που η διακόσμηση στους τοίχους ήταν με εσοχές που μέσα είχαν διάφορα αντικείμενα που αντιπροσώπευαν τον Έλβις Πρίσλευ ..


και τον Τσάρλυ Τσάπλιν ....

Στα τραπέζια δε, παλιές αφίσες διαφημιστικές ..
.




Μία διαφημιστική για το πραγματικά υπέροχο κρασί τους .....


Και μία τελευταία που ήταν στις τουαλέτες ..... (για να ευθυμήσουμε και λιγάκι χαχα)....


Και κάπου εδώ να σας αφήσω γιατί αρκετά σας κούρασα, αλλά με τις φωτογραφίες έχω μανία και δεν έχω τελειωμό .....άσε που αν σας έλειψα, θα τις χορτάσετε κι εσείς !!!
Μέχρι την επόμενη φορά,,,, σας χαιρετώ και σας φιλώ !!!



16 σχόλια:

  1. Τι ομορφη παρουσίαση, Ράνια μου! Πράγματι πρέπει να περάσατε τέλεια! Φιλιά πολλά! Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου Ράνια μου. Λατρεύω τις φωτογραφίες και δε με κουράζουν...Τελείωσα το οδοιπορικό σου και είπα '' δεν έχει άλλες;;''
    Υπέροχα φαίνεται πως περάσατε και η Φλώρινα μου αρέσει και εμένα. Την έχω επισκεφθεί μια φορά μόνο και έχω όμορφες αναμνήσεις. Οι φωτογραφίες σου υπέροχες.
    Να σαι καλά
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παρηγορείς αφού σ αρέσουν οι φωτογραφίες γιατί εγώ δεν σταματάω να φωτογραφίζω χαχα.. Σ ευχαριστώ καλή μου, τα φιλιά μου !!!

      Διαγραφή
  3. Τι ωραίες βόλτες που έκανες στη Μακεδονία μας. Κρίμα που δεν βρεθήκαμε. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το κανονίσουμε την επόμενη φορά με μεγάλη χαρά !! Τα φιλιά μου !!

      Διαγραφή
  4. Καταρχήν μεγεια το καινούργιο κινητό.Να είσαι καλά να κάνεις όμορφες βόλτες με όμορφους ανθρώπους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι.. καιρός ήταν γιατί είχε πάθει το καημένο απ την πολύ χρήση χαχα.... αντεύχομαι για τις βόλτες και σε φιλώ !!!

      Διαγραφή
  5. βρε..βρε καλως την φιλεναδα..είδες τι σου ομορφα που ειναι να συμπεθεριαζεις και να πηγαινεις εκδρομούλες;...με γεια και το καινουργιο σου σου κινητο Ράνια μου οι φωτογραφιες σου όμορφες μας ταξιδεψαν και εμας μεχρι την Φλώρινα.. που δεν εχουμε παει..οσο για την πατριδα εεεε να τα λεμε οτι ειναι ομορφη ε; Σαλονικη ειναι αυτή...χα..χα.. αν δεν παινεψεις τον τοπο σου...χι..χι..
    Μπραβο κοριτσι μου να περνας παντα τοσο ομορφα..να απολαυσεις τα καλυτερα..με τους αγαπημενους σου..φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι είναι καλή μου Ρούλα... από βόλτες άλλο τίποτα... θέλουν κάθε φορά να μας δείχνουν τα πάντα οι συμπέθεροι και ευτυχώς έχουμε ταιριάξει και κάνουμε ωραίες βόλτες !!!. Όσο για την Θεσσαλονίκη, είναι πράγματι μία πόλη με πολύ ιδιαίτερο χρώμα και ατμόσφαιρα γενικώς και πιστεύω βέβαια πως παίζει μεγάλο ρόλο η θάλασσα. Και έχει και καταπληκτικούς ανθρώπους, ακριβώς σαν κι εσένα !!!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ράνια μου κάθε σου ανάρτηση ένας θησαυρός από φωτογραφίες.Λυπάμαι αφάνταστα που έλειπα και δεν ειδωθήκαμε, βλέπεις ο άνδρας μου είναι ερωτευμένος με το κτήμα. Εύχομαι να μας δοθεί η ευκαιρία άλλη μία φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλή μου Αχτίδα, θα το κανονίσουμε στην επόμενη άνοδό μου να συναντηθούμε !!! Είναι όντως έρωτας το κτήμα σας όμως.... εδώ το έχουμε ερωτευτεί εμείς από μακριά !!! Τα φιλιά μου !!!!!

      Διαγραφή
  8. Замечательные и красивые города! Спасибо, что поделились своими впечатлениями!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μόνο τόσο λίγες φωτογραφίες έβγαλες;
    Την άλλη φορά περισσότερες.
    Με αφορμή το συμπεθεριό, θα μας έρχεστε συχνά,οπότε θα βρεθούμε κάποια στιγμή όλες μαζί.
    Το ποντιακό σόι διαφέρει από όλα τα άλλα.
    Αν δεν φας μέχρι να σκάσεις δεν φεύγεις 😂😂😂😂
    Να είναι καλά τα παιδιά σας κι εσείς το ίδιο.
    Να τα χαίρεστε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ναι Ρένα .. είχα και από παλιά επαφές με Βέροια και τώρα έχω και με Αμύνταιο, οπότε σίγουρα θα ξανακάνω ταξιδάκι και θα βρεθούμε οπωσδήποτε..... άσε αυτό με το ποντιακό σόι έχεις απόλυτο δίκιο.. κάτι μερίδες που δεν υπάρχει περίπτωση να φαγωθούνε χαχα...Σε ευχαριστώ και σε φιλώ !!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλωσόρισες λοιπόν, με τις υπέροχες φωτογραφίες σου από τα όμορφα μέρη που επισκεφθήκατε! Πόσο μου αρέσουν αυτές οι παλιές πόρτες! Και ο διάκοσμος του μπιστρό πολύ ατμοσφαιρικός!!! Καλά κάνεις και φωτογραφίζεις συνέχεια! Το ίδιο κι εγώ...δεν λείπει η φωτογραφική από την τσάντα ούτε μία μέρα!!!
    Και του χρόνου, να περάσετε τόσο όμορφα με τα συμπεθέρια, και όσες άλλες φορές ξαναπάτε ενδιάμεσα, εννοείται!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή