Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Ασπρόμαυρες παλιές ταινίες !!

Γεια σας αγαπητές φίλες !!!!

Κατ αρχάς να σας ευχαριστήσω για τα σχόλιά σας και τις ευχές στην προηγούμενη ανάρτηση, να είστε καλά και να χαίρεστε ότι αγαπάτε !!!!

Παρασύρθηκα κι εγώ απ την ανάρτηση της αγαπημένης μας Αχτίδας με τις παλιές ταινίες και είπα να σας δείξω την γειτονιά μου που είχαν γυριστεί αρκετές παλιές ταινίες !!
Μία απ αυτές ήταν και η "Στέλλα" που γυρίστηκε το 1954 (όταν γεννήθηκα). Η μητέρα μου όμως την θυμόταν πολύ καλά όταν γυριζόταν.



Έτσι ήταν τότε το σταυροδρόμι που ο Φούντας μαχαίρωσε τη Μελίνα και τα γύρω στενά και η κατηφόρα στο λόφο του Στρέφη και η γωνία που ήταν η ταβέρνα !!! Όλα αυτά τα πρόλαβα κι εγώ έτσι ακριβώς μια και μετά το 1965 άρχισε η ανοικοδόμηση που άλλαξε τελείως την όψη της Αθήνας.



Οι φωτογραφίες αυτές είναι απ το Ιντερνετ και βέβαια τράβηξα κι εγώ την περιοχή για να δείτε πώς είναι σήμερα που δυστυχώς δεν υπάρχουν πια αυτά τα όμορφα σπίτια παρά μόνον πολυκατοικίες ....



Δυστυχώς για τα σημερινά παιδιά που δεν υπάρχουν πια αυτές οι ελεύθερες γειτονιές για να μπορούν να βγουν έξω να παίξουνε !!! Παρόλα αυτά, υπάρχουν ακόμη εδώ αρκετά σπίτια παλιά και όσοι κατάφεραν τα συντήρησαν και υπάρχουν για να ομορφαίνουν τη γειτονιά μας... οπότε θα επανέλθω να σας τα δείξω !!!!

Προς το παρόν σας αφήνω με μερικά εικονίδια απ αυτά που μ αρέσουν και αποθηκεύω !!!









Είναι όλες απ το Ίντερνετ και τις χρησιμοποιώ για ντεκουπάζ !!
Μέχρι νεωτέρας σας χαιρετώ και σας φιλώ !!!!
Καλό Σαββατοκύριακο !!!!















13 σχόλια:

  1. Η τελευταία φωτογραφία ειναι απο ζωγραφιά της αγαπημένης μου Geninne Zlatkis. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παλιές καλές εποχές με τις γειτονιές να σφύζουν από ζωή. Ναι κρίμα που γεμίσαμε πολυκατοικίες. Είχα και εγώ την τύχη να μεγαλώσω σε μια γειτονιά και τη νοσταλγώ
    Ωραίες και τα εικονίδια σου
    Καλό Σ/Κο Ράνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη μου Ράνια, σκέτη απόλαυση η ανάρτηση σου! Ανυπομονώ να δω τις φωτογραφίες από τα παλιά σπίτια που έχουν απομείνει.
    Για τις εικόνες που βρίσκεις και χρησιμοποιείς για ντεκουπαζ, βρισκω κι εγώ κάτι τέτοιες και θα ήθελα με καποιο τροπο να τις χρησιμοποιήσω, αλλά δε ξέρω με ποιον τρόπο. Εχειςνα μου προτείνεις κατι; το ντεκουπάζ το ειχα ψαξει λιγο μια φορά και μου φάνηκε δύσκολο. Καποια άλλη ιδέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγω σε τέτοια γειτονιά μεγάλωσα Ράνια μου .
    Τώρα όλα τα παιδιά είναι καταδικασμένα να ζούνε σε κλουβιά.
    Οι εικόνες από το πιντερστ τέλειες .Ίσως χρησιμοποιήσω κάποιες για να ντυσω κουτιά αποθήκευσης υλικών μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι κι εγώ έχω φωτογραφίες μου από το κέντρο της Θεσσαλονίκης και είναι λες και το σήμερα ήρθε από το..διάστημα!Λοιπόν ο Φούντας και η Στέλλα θα μου θυμίζουν πάντα το ...σεισμό της Θεσσαλονίκης.Αυτή τη ταινία βλέπαμε όταν άρχισε ο σεισμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ παρότι δεν γεννήθηκα εδώ, πρόλαβα την γειτονιά μου όταν ακόμα υπήρχαν χωματόδρομοι!! Εκεί γύρω στο 1970. Αλλά και τώρα το 1990, πρόλαβα τις γειτονιές όταν παντρεύτηκα και τα πεθερικά μου έμεναν στην Καισαριανή και κάθε απόγευμα έβγαιναν στο πεζοδρόμιο και μαζευόταν όλη η γειτονιά!! Μετά έφυγαν οι γονείς... και οι γειτονιές δεν υπάρχουν πια. Μόνο ξένοι που γυρίζουν το κεφάλι για να μη σε χαιρετήσουν. Το βρίσκω θλιβερό... Να είσαι καλά που μας τα θύμησες Ράνια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού σχολίασα την προηγούμενη ευτυχισμένη ανάρτηση σου εισχώρησα και στην επόμενη σελίδα με τις αναμνήσεις ..... δεν ξέρω αληθεια ποτε ήταν καλά τότε η τωρα αλλά σαν μεγάλη που είμαι τα αναπολώ με νοσταλγία απολαμβανω όμως και τις τωρινές ανέσεις με όλα τα άσχημα στοιχεια κάτι σαν τις παράπλευρες απώλειες.Φιλάκια Καλημέρας και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ βρε Ράνια μου! Πόσο όμορφη ήταν η γειτονιά με τις μονοκατοικίες της, που λόγω των "οικιστικών" αναγκών και της ευθύνης της πολιτείας εξαφανίστηκαν για να δώσουν τη θέση τους σε απρόσωπες πολυκατοικίες! Σα να μιλάμε για άλλη περιοχή...
    Τυχεροί όσοι έζησαν τη γειτονιά στις παλιές της δόξες!!
    Ωραία ανάρτηση!!
    Πολλά φιλιά φίλη
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Στέλλα φύγε, κρατάω μαχαίρι, γιατί δεν φεύγεις;"... κι όμως δεν έφυγε, κι ας είχε να διαλέξει τόσους δρόμους.. Πολύ όμορφη η αναφορά σου, Ράνια μου γλυκιά! Ως λάτρης τού παλιού ασπρόμαυρου κινηματογράφου, την λάτρεψα! Πολλά γλυκά φιλιά 🌼🌺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ράνια μου, η ζωή προχωρά, ο κόσμος προχωρά, δεν ξέρω όμως αν τελικά αυτό είναι το καλύτερο. Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες του "πριν" και του "μετά" από αυτή την κάποτε όμορφη γειτονιά της Αθήνας. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εποχες και γειτονιες που περασαν ανεπιστρεπτί Ρανια μου ωραία χρονια πιο ρομαντικα ..τωρα μονο στις παλιες φωτογραφιες αναπολουμε αυτες τις εικονες και στις αναμνησεις μας..!! ειμαστε τυχερες που τις ζησαμε νομιζω ε;..
    Να πω την αλήθεια και εδω στην επαρχια απο τοτε που βγηκαν τα ιντερνετια..χα..χα. και τα φεης μπουκ.. χαθηκαμε και με τις γειτονισσες τωρα..δυστηχως μιλαμε μονο με τις φατσουλες .χα.χα.. τωρα πρεπει να προσαρμοστουμε στα καινουργια δεδομενα ..
    Να περνας ομορφα φιλη μου και στην πιο συχρονη εποχη μας..!!θα τα πουμε φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είπα οτι σου εκλεψα την εκονα της γιαγιας με το πάτσγουωρκ; εεε ναι στην εκλεψα ..χα,χα..

      Διαγραφή