Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Μαγικές βραδιές !!!!

Παρουσίαση βιβλίου !

Η αποψινή μου ανάρτηση έχει έναν και μόνον σκοπό :
Να ευχαριστήσει την ΓΙΟΒΑΝΝΑ την Μεγάλη αυτή Κυρία του ελληνικού τραγουδιού,


που χθες το βράδυ μας χάρισε μια μαγευτική βραδιά, στην παρουσίαση του τελευταίου βιβλίου της,
"Ο κόμπος" από της εκδόσεις ΑΓΚΥΡΑ. Η παρουσίαση έγινε στον όμορφο χώρο των εκδόσεων, σε ένα νεοκλασικό κτίριο στα Εξάρχεια.


Επειδή έχω την τιμή και τη χαρά να την γνωρίζω προσωπικά, θέλω να πω ότι είναι πέρα από μοναδική τραγουδίστρια, συγγραφέας, ποιήτρια ένας καταπληκτικός και αξιόλογος Άνθρωπος με μια σπάνια ομορφιά ψυχής !!!!!!
Μετά την παρουσίαση του βιβλίου μας μάγεψε με τη φωνή της σε ελληνικά και γαλλικά τραγούδια !!


Και βέβαια μας υπέγραψε με χαρά και υπομονή το βιβλίο της ..



Ευχαριστούμε πολύ Γιοβάννα για τις όμορφες στιγμές που μας έχεις χαρίσει και που μας ομορφαίνεις τη ζωή με την εκπληκτική φωνή σου, το ωραίο γράψιμό σου και την ευγενική σου ύπαρξη !!!!
Τα σέβη μου αγαπητή Γιοβάννα !!!!

57 σχόλια:

  1. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο της!
    Νομίζω πως η δική σου χαρά και ο ενθουσιασμός, έφτασε μέχρι εδώ!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις το διαβάσεις να κάνεις κι ένα αφιέρωμα σ' αυτό
    να μας πεις πόσο αξιόλογο είναι και αν πρέπει να το διαβάσουμε κι εμείς .
    Κατά τ' άλλα... εύχομαι πάντα τέτοιες συνάξεις πολιτισμού.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Looks like you had a very enjoyable evening x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να περνάς πάντα έτσι καλά και όμορφα Ρανια μου. Όσο για το βιβλίο της Γιοβαννας ας είναι καλοτάξιδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για αυτή την υπέροχη θέση και εικόνες!
    Σε ό, τι κατάλαβα ότι το βιβλίο έχει σχέση με την Άγκυρα!
    Αναρωτιέμαι για το θέμα της αυτό :)

    Αγκαλιές και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη Γιοβάννα!!! Υπέροχος άνθρωπος και είσαι πολύ τυχερή που την γνωρίζεις, Ράνια μου!! Καλοτάξιδο το νέο της βιβλίο!!!!!
    Πολλά φιλάκια και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι μαγική βραδιά Ράνια μου!!! Να περνάς πάντα έτσι όμορφα!!! Καλή επιτυχία, στην σπουδαία φίλη σου!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα!!!!!
    Υπέροχη Γιοβάνα!!!!!!!Καλοτάξιδο το βιβλίο της!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι καλαααααααααααα για κατι τετοια θα θελα να ζω στην πρωτευουσα.....τι πιο ομορφο απο ενα βιβλιο αυτη την εποχη.....χοχοχοχοχο 14 κ σημεραααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω με τη Φλώρα , να θυμηθείς να μας μιλήσεις για το βιβλίο Ράνια μου!
    Καλοτάξιδο να είναι ! Μου αρέσει πολύ η γραφή της!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη η Γιοβάννα Ράνια μου καί πολύ αγαπημένη!
    Είσαι πολύ τυχερή πού τήν γνωρίζεις από κοντά!!
    Καλοτάξιδο τό βιβλίο της!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σίγουρα το βιβλίο της θα σε ταξιδέψει ακόμα περισσότερο, δεδομένης της αγάπης που της έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Иногда слушаю ваши греческие песни: современные и старые. Они очень красивые. Надо будет найти и послушать и Джованну. Хорошего дня!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο σε ζηλεύω, πόσο την θαυμάζω! Έχω όλα της τα βιβλία, καιρός να αποκτήσω και το καινούργιο της! Φιλιά πολλά Ράνια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλοτάξιδο το νέο βιβλίο για τη συγγραφέα!!
    Καλοφάγωτο για 'σένα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα Ράνια από Θεσσαλονίκη
    Δυστυχώς …Ελλάδα είναι η Αθήνα!!!!
    Και τα περισσότερα πολιτιστικά δρώμενα
    Και ευχάριστα που έχουν να κάνουν
    Με τον πολιτισμό μας.
    Συγχαρητήρια στην κυρία Γιοβάννα και
    καλή επιτυχία στο νέο της βιβλίο
    Και λύπη πολύ από το τραγούδι
    Η φωνή της από τα εγχώρια ΜΜΕ-ραδιώφονο
    Παύλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. Καλημέρα Ράνια από Θεσσαλονίκη
    Γίναμε φίλοι σου στο blog και καλώς σε
    βρήκαμε ,συγχαρητήρια για το θεματολόγιο
    αγαπητή μας φίλη με τις διάφορες συλλογές
    το χόμπι κρατά πάνω από 40 χρόνια!!!
    Γραμματόσημα, Τήλε-κάρτες, αρχεία διάφορα από
    παλιές εφημερίδες ,ασπρόμαυρες φωτογραφίες,
    καρτ-πόσταλ .
    Ελπίζω σιγά σιγά να δείξω στους
    αγαπητούς φίλους μας στο blog & Facebook.
    Ευχαριστούμε για το σχόλιο σου.
    Μπορείς να μπεις και στο νέο μας blog & Facebook
    που δημιούργησε η Μαριέτα και που έχει να κάνει
    με πλέξιμο κτλπ και να γίνεις φίλη μας..
    marietasyarnland.blogspot.gr
    & Facebook : Marieta Iosifidou
    Επίσης και στο dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr
    Και Facebook αν δεν έγινες φίλη μας να γίνεις
    αν βρίσκεις ενδιαφέρον φυσικά.
    Με εκτίμηση
    Παύλος & Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ράνια μου ευτυχώς που μερικοί υπέροχοι, ξεχωριστοί άνθρωποι υπάρχουνε στη ζωή μας και μας βοηθάνε να κρατήσουμε ψηλά το ηθικό μας....καλοτάξιδο το βιβλίο της εξαίρετης Γιοβάννας, περιμένουμε την παρουσίασή του και από εσένα....Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Γιοβάννας!! Μια υπέροχη κυρία με βελούδινη φωνή και γλαφυρή πένα !!! Να 'σαι καλά, Ράνια μου !! Και θα συμφωνήσω κι εγώ ότι θέλουμε και από σένα παρουσιαση του βιβλίου της!
    Καλά να περνάς, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Γιοβάννας κι από μένα. Όμορφη ανάρτηση Ράνια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω να δω τη Γιοβάνα από.........ελπίζω το βιβλίο της να είναι όπως η φωνή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  22. Muito especial!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °。✿⊱。。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μακάρι το Πνεύμα των Χριστουγέννων να μας δώσει ως δώρο χαρά και όμορφες αναμνήσεις από αυτές τις γιορτές.Χρόνια Πολλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. …… ….__/’\__
    ….. … ‘*◕‿◕*’
    …… …./.•*•.\¸
    ……… .. / ..\
    …….* `/’ ;& ;’\` *
    ……… , ტ * ˀᾣˁ,
    .* ….. /_oI%ტ_\ *
    ……..(`’–:o(_; _\
    …..* /`;–.,__ `-*’)
    …… ;@`o. O,ˀᾣˁ \ *
    *…. (`-)_ ტ;% ‘ˀᾣˁ\
    … ../`;–._”–._’ტ.ˀᾣˁ
    ..* /&*,()~o`;-.,'””`*)
    … /`,ტ ; & () o.*`;-‘;\
    .* (`””-.,_0 ˀᾣˁ ტ’ & ()\
    .. /—.,_ “”—-….—‘* )
    .. /@ ტ;o:;’—-,.__- __.’\
    *,&;ტ ˀᾣˁ % &^;~”`o;();
    ../; o^~; & ().o@*ˀᾣˁ;O.\
    ტ=”==””==,,,.,=”==”==ტ
    ___.- .—”#####”—…___.
    ΚΑΛΑ & ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΡΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Pasé a desearte una Feliz Navidad llena de cosas buenas.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλά Χριστούγεννα Ράνια ....
    Υγεία ,αγάπη ,χαρά και δημιουργικοτήτα να σε συντροφεύουν πάντα.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλά Χριστούγεννα να χεις Ράνια μου!! Χρόνια πολλά με υγεία και χαμόγελα εύχομαι!!!
    Πάντα γεμάτη εμπνεύσεις κι όμορφες δημιουργίες καρδιάς!!
    Φιλάκια πολλά και καλή ανάγνωση του βιβλίου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  30. O Natal é a data mais linda do ano...
    relembra que...
    o menino Jesus está no nosso coração...
    então a nossa esperança se renova!...

    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ⋯ ✰ ⋯
    FELIZ NATAL!!!
    ✿╯BOAS FESTAS!!!
    ╰✿╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημερούδια και χρόνια πολλά! Καλά Χριστούγεννα με Υγεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά και καλά .Εύχομαι Ρανια μου η γέννηση του Χριστού να φέρει σ' εσένα και την οικογένειά σου κάθε τι καλό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αυτά ειναι τα ωραία!!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, καλή χρονιά να έχουμε!!!! και...αυτό το τραγούδι αφιερωμένο για όλους τους φίλους και για σένα!! https://www.youtube.com/watch?v=zuEO5SssfK8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά!! Ράνια μου!!! εύχομαι υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου , και να περάσεις όμορφα τις γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εύχομαι από τη καρδιά μου φίλη μου,μία όμορφη, τυχερή και ελπιδοφόρα χρονιά γεμάτη από όμορφες εμπειρίες και πολλή αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ράνια, σου εύχομαι ολόψυχα μια καλή όμορφη και ευλογημένη χρονιά.
    Υγεία αγάπη και ομορφες δημιουργίες για όλο το 2015.
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή χρονιά να χεις Ράνια!! Καλότυχο και ευτυχισμένο ας είναι το 2015 με υγεία και χαμόγελα!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά σου ευχόμαστε,Ράνια!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σας εύχομαι μια καλή χρονιά εύχομαι!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή χρονιά, Ράνια μου, με υγεία, αγάπη και χαρά για σένα και την οικογένειά σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ράνια μου καλή χρονιά με υγεία και ότι άλλο επιθυμείς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Très bonne année depuis l'autre bout de la Méditerranée !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλή χρονιά Ράνια μου! Σε φιλώ γλυκά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλή χρονιά Ράνια μου με υγεία και χαρές στην οικογένειά σου !!!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλή χρονιά Ράνια μου, υγεία, ευτυχία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. (¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯)
    *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♥ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΑΝΙΑ ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!
    ☆ º ♥ `•.¸.•´ ♥ º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ράνια μου , εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλή και ευλογημένη χρονιά Ρανια μου, γεμάτη με όλα τα καλά του Θεού, αγάπη, υγεία, ζεστά χαμόγελα, ευημερία και δημιουργικότητα!
    Χρόνια πολλά και καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Un grand merci à toi Rania pour tes visites sur mon blog. Cela me touche à chaque fois.
    Je te souhaite à mon tour santé et bonheur pour 2015. Une année pleine de bonheur et de créations.
    Peut-être la nouvelle année nous permettra-t-elle de nous rencontrer. J'en fais le souhait.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλή χρονια με υγεια, αγαπη και πολλές όμορφες στιγμες!
    Δεν τη γνωρίζω προσωπικά, αλλα γραφει πολύ όμορφα και τραγουδα επίσης φανταστικά!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Feliz 2015 que todos tus sueños se conviertan en realidad, Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή