Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

Είμαι η Ράνια και είμαι καλά !!!!

Γεια σας φίλες μου !!!

Δεν είναι που σας έχω ξεχάσει, άλλωστε σας επισκέπτομαι, είναι που είμαι λιγάκι πνιγμένη απ το Καλοκαίρι λόγω προετοιμασιών για αρραβώνες και μετά για γάμο της μεγάλης κόρης...
Είναι και ο υπολογιστής μου που κατά διαστήματα δεν θέλει να συνεργαστεί και όπως καταλαβαίνετε μου έλειψε η γειτονιά.... Γι αυτό και κάνω τώρα μία ανάρτηση, μόνο και μόνο για να δοκιμάσω αν έφτιαξε, βάζοντας απλώς μερικές εικόνες με το χόμπι μου !!!!!
























Ας μην σας ζαλίζω άλλο...... η δοκιμή πέτυχε και ανεβαίνουν εντάξει οι φωτογραφίες !!!!!
Οπότε από δω και πέρα θα φροντίσω να είμαι ενεργό μέλος της γειτονιάς με μεγάλη χαρά !!!!!!
Σας φιλώ !!!!







21 σχόλια:

  1. Μας λείπεις Ράνια μου, αλλά αφού είναι για καλό σκοπό, σε συγχωρούμε.
    Με το καλό.
    Να σας ζήσουν τα παιδιά.
    Περιμένουμε ρεπορτάζ.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα σου. Μας έλειψες και χαίρομαι που είναι τόσο όμορφος ο λόγος που σε κρατάει μακριά (εκτός από τα νάζια του υπολογιστή)!
    Να ζήσουν τα παιδιά σου να είναι η ώρα η καλή και πάντα καλότυχα και ευτυχισμένα
    Να σαι καλά να τα καμαρώνεις
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Ρανια μου!
    Η απουσία σου αισθητή απο την γειτονιά μας!
    Καλως ήρθες και με το καλο ο γάμος της κορούλα σου!
    Να ζήσουν και η ωρα η καλή εύχομαι!
    Τρέχεις και δεν δεν φτάνεις απο τις πολλες υποχρεώσεις,τα εχω περάσει άλλωστε και εγω!!Μια χαρα κατέβηκαν οι φωτό σου!
    Καλή συνέχεια!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ράνια μου γλυκιά! Πολύ ωραίες οι εικόνες του χόμπυ σου. Εμείς όπως ξέρεις είχαμε γεννητουρια και του χρόνου έχουμε γαμοβαφτιση. Δεν έχω ξεκινήσει ακόμη ετοιμασίες. Σκέφτομαι να ξεκινήσω με το νέο χρονο.φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκό μου πλάσμα, η απουσία σου από εδώ είναι αισθητή!
    Αυτές οι ευχάριστες (αν και αγχωτικές) ασχολίες, ας γεμίσουν δημιουργικά το χρόνο σου και εμείς εδώ είμαστε να σε καμαρώνουμε!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Ράνια μου! Όταν είναι για χαρές, χαλάλι η απουσία!
    Και σίγουρα αυτες οι χαρες θα είναι εμπνευση για δημιουργίες!!
    Φιλιά πολλά!! Να σου ζήσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιός σε πιάνει τώρα εσένα με όλες αυτές τις ευχάριστες προετοιμασίες!!! Με το καλό, να γίνουν όλα όπως τα ονειρεύεται η κόρη σου!!!
    Μια χαρά οι φωτογραφίες σου! Ελπίζω να δούμε σύντομα ανάρτησή σου με τα έργα των χεριών σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή μου Ράνια είσαι σε μία περίοδο τόσο μοναδική, την πέρασα πολλαπλά και την ξέρω. Ζήσε την με όλες σου τις δημιουργικές χάρες.Να ευχηθώ γρήγορο εξίσου στο μοναδικό κλαμπ γιαγιάδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ράνια μου η ώρα η καλή στα παιδιά, να είναι ευτυχισμένα! Ευχαριστώ πολύ για την όμορφη χριστουγεννιάτικη κάρτα που μου έστειλες και για τις ευχές σου. Εγώ απέχω από το blog μου αυτή την περίοδο για εντελώς αντίθετο λόγο(προβλήματα υγείας με την μανούλα).
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπω ευχάριστα νέα !!! Με το καλό το κορίτσι σου και η ώρα η καλή !!!! Είσαι σίγουρη ότι πρόλαβες να τα κεντήσεις όλα !!!!!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ώρα η καλή....ευχάριστα τρεχάματα, περιμένουμε νεότερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μας λειπεις..........σε θελουμε εδω γειτονισσα..χοχοοχοχοοχο καλες γιορτες να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Merci de ton passage sur mon blog
    très belle broderie !
    Et toutes ces images de brodeuses sont bien jolies
    Bisous et bonne soirée

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ευχάριστα τα νέα σου Ρανια μου!!! Η ώρα η καλή! !! Φαντάζομαι τι ωραία πράγματα θα έχεις κεντησει για την προίκα της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι η γλυκιά Ράνια, και να είσαι πάντα καλά, γιατί το αξίζεις! ❤ Όλα με το καλό με τα παιδιά σας, η ώρα η καλή! Οι φωτογραφίες δε, πολύ ωραίες και..έκλεψα και μια (!) Πολλά φιλιά Ράνια μου και καλό βραδάκι! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να εχεις μονο τετοιες χαρες Ρανια μου και να ειναι η μοναδικη αιτια της απουσιας σου απο εδω να σου ζησουν τα παιδια μονο ευτυχια στην ζωή τους φιλεναδα..αντε με το καλό και στηνγειτονια μας οποτε σου μενει χρονος..γιατί αν σου κανουν κανενα εγγονακι.. τοτε σε χασαμε για τα καλά ε;..
    Να εισαι εσύ καλα κοριτσι μου και εμεις θα ειμαστε εδω να σε περιμενουμε.. η αγκαλια μας και η γειτονιά ανοιχτη πάντα..
    Να περασεις ομορφες γιορινες μερες Ρανια μου φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hello Rania, your embrodey is beautifull and sweet,
    Lovely pictures..
    You are welcome to follow my blog,
    Lovely days,

    Ida

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω συνεχιζω απο το κινητό μου έχουν βγει τα ματια αλλά δεν το βαζω κάτω...
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή