Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Συνάντηση Velonistas

Έγινε σήμερα η καθιερωμένη συνάντηση, μετά από καιρό, όλων εμάς που ασχολούμαστε με το πλέξιμο, το ράψιμο και το κέντημα στο καφέ Μέρλιν όπως πάντα. Η ατμόσφαιρα πολύ ευχάριστη, κουβεντιάσαμε, γελάσαμε, ήπιαμε το καφεδάκι μας και βέβαια φωτογραφηθήκαμε !!!!!



Ο Κωνσταντίνος, ο μοναδικός άντρας της παρέας που πλέκει !!!!




Η φιλενάδα των παιδικών μου χρόνων που μας ένωσε πάλι μετά από χρόνια το ΦΒ και το κέντημα !!!






Και βέβαια θαυμάσαμε το κέντημα της Πόπης !!!


Επιστρέφοντας για το σπίτι με τα πόδια δεν μπορούσα να μην φωτογραφήσω το Πανεπιστήμιο και την Ακαδημία που έπεφτε επάνω τους ένα εκπληκτικό φως αφού το επέτρεπαν οι καιρικές συνθήκες. Οι φωτογραφίες βέβαια είναι με το κινητό, αλλά και πάλι ήταν τόσο εντυπωσιακό το θέαμα των τοιχογραφιών που πραγματικά δεν αντιστάθηκα και ας μην απέδωσαν ακριβώς αυτό που έβλεπα !!!







Ήταν μία πολύ ευχάριστη μέρα μια και αυτά τα ανταμώματα μας γεμίζουν με ομορφιά και αγάπη για ανθρώπους που έχουμε γνωρίσει μέσα από το χώρο, έχουμε ταιριάξει και περνάμε τόσο όμορφα πίνοντας καφεδάκι, γελώντας και ανταλλάσσοντας ιδέες !!!!!

Σας χαιρετώ και σας εύχομαι να περάσετε μία όμορφη Κυριακή !!!!!!
Τα φιλιά μου !!!!


15 σχόλια:

  1. Τι ωραία που καταφέρνετε και βρίσκεστε - δεν ξέρω πόσο συχνά, ούτε εάν μαζεύεστε πιο πολλές απ' όσες είστε στις φωτό - αλλά σίγουρα θα περνάτε όμορφα!!!
    Χάρηκα που μας γνώρισες και τον Κωνσταντίνο, η δουλειά του είναι εξαιρετική!!!
    Πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες σου με την Ακαδημία και το Πανεπιστήμιο!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή, Ράνια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό θα πει προκομένες και χρυσοχέρες φίλες!! Να είστε καλά να περνάτε πάντα όμορφα και δημιουργικά.
    Σ'ευχαριστούμε που μοιράστηκες όμορφες στιγμές μαζί μας
    Ωραίες οι φώτο σου και ο άντρας της παρέας που πλέκει ίσως είναι από τους μοναδικούς Μπράβο του
    Καλή σου μέρα και καλή Κυριακή Ράνια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Ρανια μου!
    Μα τι όμορφα που περνάτε παρέα με τις φίλες σου!!
    Μπραβο στον Κωνσταντίνο που τόλμησε να ασχοληθεί με το πλέξιμο!
    Απόλαυσα όλες τις πανέμορφες φωτογραφίες σου απο την Ακαδημία και το Πανεπιστιμιο!
    Καλη Κυριακή!!Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Ράνια μου
    Χάρηκα με το αντάμωμα σας γιατί είναι ωραίο να βρίσκεσαι με ευχάριστη συντροφιά πόσο μάλλον που σας ενώνουν και τα ίδια ενδιαφέροντα.
    Καλή Κυριακή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο να συναντάς φίλους από τα παλιά και φίλους με τα ίδια ενδιαφέροντα!! Η χαρά και η καλή διάθεση φαίνεται στα πρόσωπα όλων σας!! Να είστε πάντα καλά και να βρίσκεστε!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι πιο ωραίες συναντήσεις είναι με φίλες που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα .
    Πάντα να περνάτε καλά Ράνια μου.
    Κι εμείς εδώ συναντιόμαστε αρκετά συχνά .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα, Ράνια μου. Αν χωράω στην παρέα στείλε μου ένα μαιλ στο craftartista@gmail.com να συνεννοηθούμε. Αγαπώ και το πλέξιμο και το κέντημα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω..μαυρίσει από τη ζήλια μουυυυ! κι εγώ καλέ θέλω..μάλλον με τη πρώτη ζεστασιά θα κάνω κάλεσμα στο σπίτι ή..γιατί όχι..στο κτήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Super votre groupe, un seul homme ! J'aime beaucoup tes photos de l'université et de l'Académie. Bonne semaine Rania, bizzzzzzzzz
    Corinne

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γλυκια μου Ρανια..........τι ομορφααα αυτα ειναι οχι μονο το πλεξιμο αλλα η μαζωξη!!!παντα τετοιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ομορφες που ειναι αυτες οι συναντησεις!!!Να σται καλα και να περνατε καλα!!!Οι φωτογραφιες ονειρκες δειχνουν την ομορφια της Αθηνας που συνηθως ξεχναμε!!! Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα να περνάτε πάντα τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπορει να πέρασε ενας μηνας απο την ομορφη συναντηση με τις φίλες σου Ρανια μου αλλά σιγουρα δεν εχει ξεχαστει.. οποτε εστω και καθυστερημενα επετρεψε μου να χαρω για σενα .. αυτες οι μαζώξεις ειναι απο τα ομορφα της συντροφιας μας.. να δισαι καλα φιλη μου και να βρισκεις παντα αφορμες για κατι τετοιο..να περνας όμορφα.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή