Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Μόλις γύρισα και ανοίγοντας το blog μου ανακαλύπτω ότι εν μέρει είμαι τυχερή πού έχω
λιγότερα από 200 μέλη γιατί κερδίζω βραβεία !!! χα!χα!!
Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα για το βραβείο που μου έδωσες και κυρίως που με βλέπεις..
θα απαντήσω και στις ερωτήσεις ευχαρίστως

1)Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog  σας ?
Η διάθεσή μου να επικοινωνώ με ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα μ εμένα 

2)Ποιό το θέμα του blog σας/ με τι ασχολείται ?
Γενικώς οι χειροτεχνίες

3)Από πού βρίσκετε την έμπνευσή σας ?
Αναλόγως τι θα φτιάξω. ΄Αλλοτε από διάφορα ψιλολόγια που μαζεύω , άλλοτε από σχέδια από περιοδικά ή internet (όσον αφορά τα κεντήματα), άλλοτε από άλλα blogs, άλλοτε από δική μου 
έμπνευση, κλπ...

4)Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας?
Δείχνω κάτι πού έχω έτοιμο 

5)Εχετε νέες ιδέες γιά το blog σας?
Ναι, έχω.

6)Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας?
Αναλόγως. Εάν θέλω κάτι να βρώ, έαν θέλω να δω τα άλλα σπιτάκια, οπότε εξαρτάται,
Πάντως ασχολούμαι κάθε μέρα διότι ούτως ή άλλως πάντα κάτι θέλω να δώ.

7)Ποιά είναι η καλύτερη στιγμή για σας να δημιουργήσετε?
Οποιαδήποτε.. πού θα έχω τελειώσει όλες μου τις δουλειές. Αλλά είμαι λάτρης της νύχτας.

8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για σας?
Αυτά πού γράφω με αντιπροσωπεύουν οπότε αρκούν.

9)Ποιά είναι τα χόμπι σας?
Ολα αυτά πού ασχολούμαι... κέντημα, μαγειρική, συλλογές, χειροτεχνίες, φωτογραφία,

Οσο για το ότι πρέπει να γράψω 11 blogs με λιγότερα από 200 μέλη, επειδή πολύ πρόσφατα
είχα ξαναγράψει, θα προσπαθήσω και θα 'επανέλθω.

7 σχόλια:

  1. ΧΙ, ΧΙ, ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ! ΓΙΑ ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xρόνια πολλά Ράνια!!Χριστός Ανέστη!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!Τό αξίζης!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. xrwnia polla rania moy den hjera oth sto janaedwsan alla den pirazh perna na to parhs kai apo menafilia....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερίστικα φιλιά!
    Εύχομαι πάντα να σε περιμένουν ευχάριστες εκπλήξεις και να επιστρέφεις ευτυχισμένη και δημιουργική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ράνια καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!! Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες και φτιαγμένες με πολλή αγάπη και μεράκι!!!Θα σε περιμένω και εγώ στο δικό μου σπιτάκι!!!
    Φιλάκια και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου Ράνια, μπαίνω στο μπλογκ να σου αναγγείλω οτι σου δίνω βραβείο, αυτο που παρέλαβα κι εγώ απο την Κυριακή και βρίσκω αναρτησούλα για το ίδιο βραβείο σε σένα απο τη Κατερίνα που δεν ξέρω ποιά είναι, να χαίρεσαι λοιπόν και τα 2 βραβειάκια σου, στο σπίτι μου πάντως σε περιμένει το δικό μου, να είσαι καλά φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ για το βραβειάκι Ράνια!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή