Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022

Της κολοκύθας λέμε......

 Ας αποχαιρετήσουμε σιγά σιγά τα φθινοπωρινά γιατί μας περιμένει δουλειά για τα χριστουγεννιάτικα....κι όταν λέω φθινοπωρινά εννοώ κολοκύθες !!!! Ήρθε λοιπόν σπίτι μία ανθοδέσμη με ένα περιτύλιγμα ίδιο χρώμα με κολοκύθας. Συνήθως αυτά τα περιτυλίγματα τα φυλάω και στολίζω βαζάκια με γλυκό για δωράκια. Στο συγκεκριμένο όμως δεν μπόρεσα ν αντισταθώ και ξεκίνησα......

Έφτιαξα τις τρεις πρώτες, τις πήγα στον παιδότοπο για το σχετικό μάθημα και στη συνέχεια δωρίστηκαν κιόλας σε φίλες εκεί. Με έπιασε όμως μανία να φτιάξω κι άλλες και να τις στολίσω και με χαντρούλες και ότι άλλο εύρισκα στα κουτιά αποθήκευσης.

Έκανα και δύο με ριγέ που υπήρχε, έτσι για δοκιμή και δεν είναι άσχημες. Τελικά μ αρέσει η ιδέα του να δίνονται για γουράκια, οπότε θα δω μήπως συνεχίσω χαχαχα..... άλλωστε κατανάλωσα κορδέλες, σπάγγους, χάντρες και μικρά λουλουδάκια που έχω αρκετά αφού η μητέρα μου όταν της έμενε λίγο κλωστή από κάποιο πλεχτό πάντα μου έφτιαχνε λουλουδάκια, λέγοντάς μου "κάτι θα τα κάνεις εσύ"......

Και τελειώνοντας να ενημερώσω και φίλες που ίσως δεν έχουν φβ για την πρώτη έκθεση που θα πραγματοποιήσουμε με δειγματολόγια......

Θα έχω κι εγώ δικά μου έργα που θα σας τα δείξω σε επόμενη ανάρτηση....
Σας χαιρετώ και σας στέλνω την αγάπη μου !!!!!!!

4 σχόλια:

  1. Adorables toutes ces petites citrouilles !!!!
    Bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωω Ράνια μου τι όμορφες που τις έφτιαξες!!!!
    Τέλειες είναι όλες του πολύ ωραία ιδέα για δωράκια μου άρεσαν
    πιο πολύ οι πορτοκαλιές σαν αληθινές είναι μπράβο για στα χεράκια σου .
    Όπως νομίζω θα είναι και εξαιρετικά τα δειγματολόγιά σου στην έκθεση που θα γίνει για αυτά.
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου θα περιμένουμε την αναρτησή σου φιλιααα΄😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι κολοκύθες σου Ράνια μου κι ο στολισμός με τα λουλουδάκια τις κάνει ιδιαίτερες!!! Είχα φτιάξει παλαιοτέρα και τώρα Θεού θέλοντος,σκέφτομαι να ετοιμάσω χριστουγεννιάτικες. Καλή επιτυχία στην έκθεση κι αναμένουμε να τα δούμε τις δημιουργίες σου σ'επόμενη ανάρτηση.Καλή συνεχεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το περιτύλιγμα είχε το πιό κατάλληλο χρώμα για τις κολοκυθούλες σου!!! Και είμαι σίγουρη πως θα είχαν μεγάλη επιτυχία στο μάθημα αλλά και θα άρεσαν πολύ και σε όσους χαρίστηκαν! Γίνονται και πολύ όμορφες πελότες για όσες κεντούν και ράβουν!
    Ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω στα εγκαίνια της έκθεσης για να θαυμάσω τα δειγματολόγιά σας!
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή